رئیس مجمع عالی بسیج گیلان در گفتگو با ۸دی:

حضور فراگیر بسیجیان در مناطق زلزله‌زده مصداق روحیه بسیجی است

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان گفت:‌ حضور فراگیر بسیجیان در مناطق زلزله‌زده و کمک‌های آن‌ها به زلزله‌زدگان مصداق روحیه بسیجی است.

حضور فراگیر بسیجیان در مناطق زلزله‌زده مصداق روحیه بسیجی است

نظرعلی علیزاده صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی در رشت با تبریک هفته بسیج به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار داشت: بسیج پشتوانه اصلی انقلاب اسلامی است و حضور بسیج در عرصه‌های مختلف بیانگر ظرفیت عظیم این نیروی مردمی است.

وی بسیج را موجب پیشرفت اهداف انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: بسیج امروز کشور را بیمه کرده و تفکر بسیجی باعث استکبارستیزی همه‌جانبه در ملت ایران و همچنین ملت‌های مقاومت شده است.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با اشاره به تکثیر بسیج در جهان اسلام گفت: حشدالشعبی در عراق، حزب‌الله در لبنان و سایر گروه‌های مقاومت در دنیا متأثر از فرهنگ بسیجی است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه بسیج مردمی جهان امروزه به‌گونه‌ای شکل می‌گیرد که بتواند در مقابل استکبار جهانی و زورگویان بایستد، تصریح کرد: بسیج مردمی امروزه پوزه استکبار را به خاک مالیده و همه باید سپاس‌گزار بنیان‌گذار امامی باشند که این تشکل عظیم ملی و جهانی را به وجود آورده است.

علیزاده بر ضرورت تقویت بسیج جهانی به‌ منظور از بین بردن استکبار جهانی از بیخ و بن تاکید داشت و خاطرنشان کرد: امروزه حضور ملت‌های اسلامی در تجمع‌های جهانی همچون اربعین حسینی بیانگر روحیه بسیجی در ملت‌های جهان است.

وی همچنین به عمل‌گرایی و حضور همه‌جانبه بسیجیان در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: حضور فراگیر و مستمر بسیجیان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و کمک‌های حماسی وار آن‌ها به مردم زلزله‌زده از مصادیق روحیه بسیجی و حضور ۱۰ها میلیونی مدنظر رهبری انقلاب است.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گیلان با بیان اینکه یقیناً لشکر امام زمان (عج) با روحیه بسیجی وار ملت‌ها شکل خواهد گرفت، اظهار کرد: یقیناً ملت‌های مسلمان به‌زودی شاهد خواهند بود که پرچم اسلام را به دست صاحب اصلی آن خواهند داد و استکبار جهانی از بیخ و بن خواهد رفت.

رئیس مجمع عالی بسیج گیلان با تاکید بر اینکه یکی از نماد تشکیل بسیج جهانی از بین رفتن استکبار جهانی است، گفت: جبهه مقاومتی که در منطقه شکل‌گرفته، پوزه دشمنان انقلاب و اسلام را به خاک مالیده و گروه‌های تکفیری و استکباری و صهیونی باید بدانند خیلی کوچک‌تر از آن هستند که بسیج در مقابل آن‌ها قرار بگیرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه