همزمان با سراسر کشور برگزار شد؛

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در شهرها و روستاهای گیلان / از مداحی بازیکن پرسپولیس در رودبار تا مراسم شهید تاسوعا در رشت

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور گسترده مردم در مساجد، تکایا و … شهرها و روستاهای سراسر گیلان برگزار شد.

مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در شهرها و روستاهای گیلان / از مداحی بازیکن پرسپولیس در رودبار تا مراسم شهید تاسوعا در رشت

به گزارش ۸دی، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور گسترده مردم و دلدادگان به اهل بیت(ع) در مساجد، تکایا، حسینیه ها و بقاع متبرکه شهرها و روستاهای سراسر استان گیلان برگزار شد.

رودبار:

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی با مداحی شایان مصلح بازیکن تیم پرسپولیس تهران در هیئت دلدادگان حضرت عباس(س) پایین بازار رودبار برگزار شد.

توتکابن رودبار:

به گزارش ۸دی به نقل از زیتون خبر، عزاداری شب تاسوعای حسینی با حضور محبان سرور و سالار شهیدان در شهر توتکابن برگزار شد.

رشت:

به گزارش ۸دی به نقل از «دیارباران»، سالگرد شهادت «مسافر تاسوعا»، شهید مدافع حرم سجاد طاهرنیا عصر جمعه در مزار شهدای رشت برگزار شد.

در این مراسم محمد صادق کوشکی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران سخنرانی کرد و مردم و مسئولین حاضر در این مراسم به یاد سقای دشت کربلا و شهدای عاشورا و رهروان راه حسین، شهدای مدافع حرم به عزاداری پرداختند.

فومن:

به گزارش ۸دی به نقل از بهجت نیوز، مردم ولایتمدار شهرستان فومن در شب تاسوعای حسینی با حضور در هیئات مساجد، هیئات عزاداری و دستجات زنجیرزنی در سطح خیابان ها و میادین این شهر در سوگ سید و سالار شهیدان عزاداری کردند.

شایان ذکر است در شب عاشورای حسینی هم هیئات عزاداری در فومن برپا بوده و دسته جات عزاداری فومنی ها در این شب در میدان امام خمینی(ره) این شهرستان حضور می یابند.

آستانه اشرفیه:

به گزارش ۸دی به نقل از آستان‌خبر؛ شب تاسوعای محرم امسال همچون سال های گذشته مردم شهرستان آستانه اشرفیه با برپایی مراسمات و هیئت های عزاداری ارادت خود را به شهید بی کفن کربلا آقا امام حسین (ع) و یاران وفادارش بار دیگر ابراز کردند.

 

بندر انزلی:

به گزارش ۸دی به نقل از افق انزلی، مراسم شب تاسوعای حسینی در هیئت مهدیه بندرانزلی و با حضور خیل عظیم عزاداران حسینی برگزار شد. هیئت مهدیه انزلی یکی از هیئتهای جوان انزلی است که در طراز انقلاب سلامی فعالیت می‌کند و جوانان بسیاری را جذب خود کرده است. مداحی این هیئت را حاج جمشید بذربخش بر عهده دارد.

ماسال:

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی همزمان با سراسر کشور در مسجد جامع ماسال با مداحی حاج محمد امانی و سخنرانی حجت الاسلام سید هادی موسوی امام جمعه شهرستان برگزار شد.

شاندرمن:

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، مراسم عزاداری شب تاسوعای حسینی در مسجد جامع شاندرمن با سخنرانی حجت الاسلام عبدالحسین فنایی و مداحی برادر فتحی برگزار شد.

شفت:

به گزارش ۸دی به نقل از صبح شفت، همزمان با شب تاسوعای حسینی یادواره شهدای ولامقام روستای گیلده شفت در مسجد این روستا برگزار شد.

این خبر تکمیل می شود …

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه