خبرنگار: محمد جمشیدی
ظهر امروز؛

شرکت صنعتی چاپ و نشر نوین افتتاح شد / تصاویر

شرکت صنعتی چاپ و نشر نوین در شهرک‌های صنعتی سفیدرود شهر رشت با حضور مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

شرکت صنعتی چاپ و نشر نوین افتتاح شد / تصاویر

به گزارش ۸دی، علی منتظری ظهر امروز در مراسم افتتاح شرکت صنعتی چاپ و نشر نوین در شهرک‌های صنعتی سفیدرود شهر رشت با اشاره به ظرفیت تولید سالیانه این شرکت اظهار داشت: این شرکت در سال معادل ۲ هزار تن سلفون و لفاف‌های شفاف تولید می‌کند.

وی با اشاره محصولاتی که در این شرکت تولید می‌شوند افزود: محصولات تولیدی این شرکت شامل چاپ سلفون و لفاف‌های شفاف است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان گفت: این شرکت با سرمایه‌گذاری معدل ۵۰ میلیارد ریال ساخته‌شده است.

منتظری ادامه داد: در این شرکت در ابتدای کار حدود ۱۰ نفر مشغول هستند اما قرار است که ۵ نفر دیگر به این شرکت اضافه شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه مدیران ادارات و دستگاه‌ها و شرکت‌ها باید از این شرکت چاپ حمایت کنند اظهار کرد: به تمام مدیرانی که چاپ را برای استان‌های دیگر می‌فرستند باید اطلاع دهیم که چاپ‌ها در این مجموعه انجام بگیرد و حتی این مجتمع باید از استان‌های دیگر چاپ بگیرد.

وی افزود: این شرکت در مساحتی معادل ۲ هزار مترمربع احداث‌ شده و زیربنا آن‌هم ۹۰۰ مترمربع است.

منتظری ادامه داد: استان گیلان هنرمندان زیادی دارد و باید این مجتمع بتواند الگوهای مختلف جذب کند و کار خود را گسترش دهد.

منتظری با تأکید بر ایجاد رونق در تولید افزود: در سال جاری کار رونق تولید با قدرت به کار خودش ادامه می‌دهد و اگر زیرساخت‌های یک سال آینده را فراهم نکنیم دچار مشکل می‌شویم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این شرکت در آینده پیشرفت خوبی خواهد کرد اظهار کرد: خانواده مالک این شرکت سابقه خیلی خوبی در زمینه‌ی چاپ دارند و همت و تلاش این خانواده در تأسیس این شرکت جای تشکر فراوان دارد.

محمدحسین اصغریان افزود: آمدن این مجتمع جای خالی این صنعت را در گیلان پر می‌کند و مدیران می‌توانند کمک خیلی زیادی در معرفی این شرکت کنند.

وی با بیان اینکه رقابت در کیفیت، کمیت و قیمت حائز اهمیت است گفت: صنعت چاپ شاید آخرین حلقه در تولید باشد اما حتماً مؤثرترین آن است.

اصغریان تأکید کرد: اگر آحاد جامعه مطالبه گر، پرسش‌گر، خلاق و صبور بزرگ شوند، موفق خواهند بود و در بحث چاپ هم ظاهر زیبای محصولات خیلی اهمیت دارد.

وی با اشاره به اینکه در استان گیلان با فضای ملتهبی در فضای مجازی مواجه هستیم افزود: با توجه به این شرایط همدلی و هم‌صدایی باعث پیشرفت در استان می‌شود و خدا را شکر این استان در فضای بهبود کسب‌وکار موقعیت خوبی در کشور دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گیلان ادامه داد: در نشر کتاب و چاپ‌های مطبوعات استان هم می‌توان به این شرکت‌ها کمک کرد و تولید را در استان رونق داد.

اصغریان با بیان اینکه صنعت چاپ آینده روشنی دارد گفت: این صنفت می‌تواند روزبه‌روز پیشرفت کند و باعث سربلندی ما در استان شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه