بخشدار کلاچای در گفتگو با 8دی:

فضای خوبی برای سرمایه گذاری در کلاچای فراهم شده است/ همه گروه ها به دولت دوازدهم کمک کنند

بخشدار کلاچای گفت: انتظار ما این است همه گروه ها و جریان ها همراه دولت دوازدهم در ساختن ایران تلاش کنند.

فضای خوبی برای سرمایه گذاری در کلاچای فراهم شده است/ همه گروه ها به دولت دوازدهم کمک کنند

هادی کوچکی در گفتگو با خبرنگار ۸دی با بیان اینکه طرح سالم سازی دریا در نقاط حادثه خیز در دستور کار قرار دارد اظهار داشت: هماهنگی ها با نهاد های مربوطه جهت استقرار ناجیان غریق در دو نقطه حادثه خیز روستایی شیر محله و رضا محله صورت گرفته است.

وی با اشاره به فعالیت های طرح سالم سازی دریا در حوزه شهری کلاچای افزود: علاوه بر مجتمع نگین سطح شهر، در حوزه واجارگاه نیز مجتمع تفریحی و رفاهی سارینا مشغول فعالیت است و مجموعا در تلاش هستیم فضای خوبی را جهت اسکان مسافرین از سراسر کشور فراهم کنیم.

بخشدار کلاچای با تاکید بر اینکه بر اساس پیش بینی های انجام شده بیش از ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت آماده سازی سواحل نیاز است گفت: این اعتبارات به صورت هزینه هایی از سوی شهرداری ها و دهیاری ها بوده و حقوق ناجیان نیز از همین محل است که پس از تامین اعتبار پرداخت می شود.

هادی کوچکی با بیان اینکه فضای خوبی برای سرمایه گذاری فراهم شده است تصریح کرد: مقدمات کار برای سرمایه گذاری برای مجتمع های خدماتی و رفاهی انجام شده است و پیش بینی ما حداقل میلیارد تومان سرمایه گذاری است که تا کنون یکی از این مجموعه ها ۲۵ درصد پیشرفت کار داشته است و امیدواریم تا پایان سال آینده به پایان کار برسد.

وی با اشاره به اینکه مجموعه استان گیلان با مشکلات زیادی در حوزه پسماند و جمع آوری زباله روبه روست اظهار کرد: در کلاچای تلاش شهرداری در خصوص تفکیک زباله و افزایش سطح آگاهی ها در این خصوص بوده و در حال حاضر با همکاری دهیاری ها نسبت به جمع آوری زباله در سطح روستاها نیز اقدام کرده ایم و امیدواریم همه مردم به مسئولین کمک کنند تا فضای محیط زیست خوب و تمیز و سالمی را در کلاچای که استعداد گردشگری بالایی دارد فراهم کنیم.

بخشدار کلاچای ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم برای شرکت پرشور مردم در انتخابات اظهار داشت: در کلاچای مشارکت حدود ۷۰ درصد بود و مردم خوبی که همواره نشان دادند همراه نظام هستند نمره قابل قبولی کسب کردند و انتظار ما این است همه گروه ها  و جریان ها همراه دولت دوازدهم در ساختن ایران تلاش کنند.

هادی کوچکی با تشکر از استاندار و فرماندار در خصوص تقاطع غیر هم سطح کلاچای گفت: این پروژه نزدیک به ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مشکلی از بابت اعتباری ندارد و تاکنون ۶ میلیارد تومان به پیمانکار پرداخت شده است و هیچ نگرانی بابت پرداخت اعتبارات در آینده نیز وجود ندارد.

انتهای پیام/

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه