عضو شورای شهر ماسال:

نیروهای مستعد برای تصدی شهرداری ماسال را فراخوان می کنیم / تلاش می کنیم شهردار بومی باشد

نظری گفت: برای انتخاب شهردار، فراخوان اعلام خواهد شد و به صورت حضوری و با ارایه برنامه و توانمندی ها، شهردار انتخاب می شود.

نیروهای مستعد برای تصدی شهرداری ماسال را فراخوان می کنیم / تلاش می کنیم شهردار بومی باشد

به گزارش ۸دی، به نقل از ماسال نیوز؛ با نزدیکی به دوره پنجم شورای شهر و گمانه زنی ها درباره شهردار آینده ماسال، گفتگویی کوتاه با مصطفی نظری نفر اول پنجمین دوره انتخابات شورای شهر ماسال انجام دادیم.

نظری در گفتگو با خبرنگار ماسال نیوز در پاسخ به این سوال که آقا فراخوانی برای نامزد شدن افرد برای کرسی شهرداری خواهید داشت، گفت: بله فراخوان اعلام خواهد شد و به صورت حضوری و با ارایه برنامه ها و توانمندی های تک تک افراد شهردار انتخاب می شود.
وی افزود: از آنجا که منتخبین مردم توان تحلیل و بررسی افراد را دارند طبیعتا نظرات مردم در انتخاب شهردار بی بهره نخواهد ماند.
نفر اول پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر ماسال با اشاره به ملاکهای انتخاب شهردار ایده آل اظهار داشت: ملاک انتخاب بنده نظرات بزرگان، افراد تحصیل کرده وعلمی وخواسته های مردم خواهد بود.
وی خاطر نشان کرد: مردم مطمئن باشند به هیچ عنوان بدون توجه به حقوق شهروندی تصمیمی گرفته نخواهد شد.
نظری با اشاره به اینکه تاکنون فرد خاصی را برای تصدی این کرسی مد نظر ندارم، گفت: مردم عزیز از طریق فضای مجازی در جریان تلاش های شورا برای انتخاب شهردار قرار خواهند گرفت.

عضو شورای پنجم ماسال ادامه داد: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا مردم از افراد بومی توانمند واجد شرایط بهره مند شوند.
وی با طرح سه انتظار اساسی از شهردار آینده شهر گفت: انتظار دارم شهردار آینده ماسال دارای تجربه موفق و تخصص مرتبط و اخلاق مدار و دلسوز باشد.
وی در پاسخ به این سوال که شهردار آینده ماسال پاسخگو و عامل به مصوبات شورا خواهد یبود یا شورا را به دنبال خود خواهد کشاند، گفت: ما به دنبال تعامل و همدلی میان اعضای شورای شهر و شهردار خواهیم بودن در عین حال که وی باید پاسخگو و عامل به مصوبات باشد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه