امام جمعه ماسال در گفتگو با 8دی:

روز قدس روز حاکمیت اسلام و دفاع از مستضعفین/ علت جنگ و خونریزی نظام سلطه تغییر افکار جهانی اسلام از موضوع قدس است

امام جمعه ماسال روز قدس را روز حاکمیت اسلام و دفاع از مستضعفین نام برد و گفت: نظام سلطه در تلاش است تا با ایجاد جنگ و خونریزی افکاری جهان اسلام را از موضوع اصلی مسلمین یعنی قدس تغییر دهد.

روز قدس روز حاکمیت اسلام و دفاع از مستضعفین/ علت جنگ و خونریزی نظام سلطه تغییر افکار جهانی اسلام از موضوع قدس است

سیدهادی موسوی در گفتگو با خبرنگار ۸دی، انگیزه نامگذاری روز جهانی قدس را دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دیدگاه رهبر کبیر انقلاب نام برد و اظهار داشت: زمانی که رژیم اشغالگر اسرائیل به جنوب لبنان و فلسطین بمب باران و مردم مظلوم فلسطین را قتل عام کردند، حضرت امام خمینی(ره) از مسلمانان خواست تا جمعه ماه مبارک رمضان را بعنوان روز قدس و روز همبستگی مسلمانان با مردم مظلوم فلسطین قرار بدهند.
وی با بیان اینکه طبق دیدگاه امام روز قدس روز اسلام است، افزود: به فرموده حضرت امام روز قدس روز حاکمیت اسلام و روز دفاع از مستضعفین عالم است.
امام جمعه ماسال با بیان اینکه از همان تاریخ روز قدس بدون وقفه همه ساله برگزار می شود، گفت: همه ی مسلمانان جهان در سراسر عالم با دهان روزه در راستای همدردی و حمایت با مردم ستم دیده فلسطین و غزه وارد خیابان ها می شوند و اعلام همبستگی می کنند.
حجت الاسلام موسوی با بیان اینکه روز قدس امسال از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است، اظهار کرد: روز قدس امسال به خاطر اینکه هم برخی از سران کشور های منطقه خودفروختگی محض به استکبار جهانی داشته اند و هم حرکاتی که داعشی ها، تکفیری ها و سلفی ها در منطقعه اعمال کرده اند. بسیار با اهمیت است.
وی با اظهار تاسف برای پادشاه عربستان و دعوت از ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا به کشورشان، خاطرنشان کرد: در بیانات و سکنات سران سعودی و آمریکایی مشخص است که تهدید به نامنی ایران و حمایت از رژیم غاصب صهیونیستی از اهدافشان است.
امام جمعه ماسال به حمله تروریستی اخیر داعش به سرکرده گی سعودی ها و آمریکایی ها اشاره داشت و بیان کرد: شهادت چند تن از هم وطنان ما در حادثه تروریستی تهران منتج می شود که مردم با حضور هر چه باشکوه تر و محکم تر در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت داشته باشند.
حجت الاسلام موسوی با دعوت از همه مردم در شرکت به راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: همه باید در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت داشته باشند و خشم و انزجار خود را نسبت به رژیم اشغالگر قدس با مشت های گره کرده اعلام کنند.
وی با اذعان بر این نکته که قدس قبله اول مسلمین است، بیان کرد: یکی از علت های کشاندن جنگ و خونریزی به کشور از سوی نظام سلطه تغییر افکار جهان اسلام از موضوع اول مسلمانان یعنی قدس است اما باید آمریکا و جهان ظلم و ستم و نیرنگ بدانند که قدس همچنان برای ما اولویت اول است.
امام جمعه ماسال ضمن تشکر و قدردانی از نیروهای نظامی و انتظامی از برقراری نظم و امنیت در جامعه، گفت: باید قدر توان دفاعی و نظامی ما را بدانیم و از زحماتی که کشیده شد و پاسخ ترقه بازی که داده شد را تقدیر و تشکر کنیم.
حجت الاسلام موسوی اقتدار ایران اسلامی را بسیار والا برشمرد و گفت: آمریکا واسرائیل باید از موشک باران اخیر سپاه درس بگیرد و اگر نگاه چپ به این کشور کند ملت و نظام لحظه ای به وی آمان نخواهد داد و جواب ترقه بازی را با موشک می دهد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه