عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان در گفتگو با 8دی:

فریاد ضد استکباری مردم در روز قدس همچون موشک ذوالفقار است/ روز قدس تبلوری از وحدت مسلمین است

عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان گفت: فریاد مرگ بر آمریکا مردم در روز قدس همچون موشک ذوالفقار بر سر دشمنان اسلام فرود خواهد آمد.

فریاد ضد استکباری مردم در روز قدس همچون موشک ذوالفقار است/ روز قدس تبلوری از وحدت مسلمین است

محمد دوستار در گفتگو با خبرنگار ۸دی، روز جهانی قدس را نشان دهنده وحدت مسلمانان برشمرد و اظهار داشت: مسلمانان در مقابل رفتارهای رژیم غاصب صهیونیستی و هم پیمانانشان از جمله آمریکا و انگلیس خشم و انزجار خود را فریاد می کشند.
وی با بیان اینکه اسرائیل و هم دستان آن حق فلسطین را ضایع کردند، افزود: روز جهانی قدس تبلوری از نماد وحدت مسلمین است که از حقوق از دست رفته همه مسلمانان در هر نقطه ای که باشند، حمایت ی کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه مسلمانان با استکبار در هر جا که باشند مقابله می کنند، گفت: فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل مردم در روز جهانی قدس همانند موشک ذوالفقار و شهابی است که بر سر دشمنان فرو می ریزد.
رئیس اسبق دانشگاه پیام نور استان گیلان راهپیمایی روز قدس را نماد سازی دانست و اظهار کرد: حضور و مشارکت همه جانبه مردم در روز جهانی قدس در راستای تشکیل یک نماد برای استکبار ستیزی و وحدت مسلمین است.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه خوی استکبارگری هنوز از بین نرفته، گفت: حق مردم فلسطین و مردم غزه به آنها بازگردانده نشده و جا دارد که مردم مسلمان ایران هم چون سایر کشور های اسلامی حضور باشکوه در راهپیمایی داشته باشند.
دوستار با اشاره به این نکته که راهپیمایی روز قدس امسال یقینا پر شور تر از سایر سنوات است، افزود: با توجه به اینکه گروه های افراطی سلفی، تکفیری و داعشی شکل گرفته و تحرکاتی را نیز در کشور و منطقه داشته اند، مردم عصبانی هستند و یقینا پاسخ های امسال مردم در روز قدس کوبنده تر است.
وی به حمله موشکی سپاه پاسداران به مواضع داعش در سوریه نیز اشاره کرد و گفت: حمله موشکی سپاه نشاطی را در مردم ایجاد کرده که روحیه مردم افزایش پیدا کرده است و توان دفاعی و اقتدار مردم با مشاهده این حمله موشکی باعث شده تا مردم بیشتر احساس امنیت کنند.
عضو هیئت علمی دانشگاه گیلان با بیان اینکه مبارزه مردم تا حذف اسرائیل ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تا وقتی که وصله ننگ بر تپه خاورمیانه تحت عنوان رژیم غاصب کودک کش صهیونیستی نقش بسته ادامه خواهد داشت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه