با پیگیری های یکی از همرزمان شهید صورت گرفت؛

نامگذاری میدانی در خشکبیجار به نام شهید رجبعلی محمدی

با پیگیری های علیرضا جعفری یادگار ۸ سال دفاع مقدس، میدانی در بخش خشکبیجار شهر رشت به نام سرتیپ خلبان شهید رجبعلی محمدی نامگذاری شد.

نامگذاری میدانی در خشکبیجار به نام شهید رجبعلی محمدی

به گزارش ۸دی به نقل از حرف تازه، با پیگیری های علیرضا جعفری یادگار ۸ سال دفاع مقدس، میدانی در بخش خشکبیجار شهر رشت به نام سرتیپ خلبان شهید رجبعلی محمدی نامگذاری شد.

شهید رجبعلی محمدی نهم خرداد هشتاد و سه در راه خدمت به هموطنان زلزله زده قزوین به فیض شهادت نائل شد و پیکر آن شهید پس از تشییع روی دست هزاران نفر از همشهریان تشییع و در جورکویه خشکبیجار به خاک سپرده شد. شهید محمدی، مسئول بازرسی حفاظت اطلاعات هوانیروز و مایه افتخار استان گیلان بود اما تا همین چند روز پیش کوچه یا خیابانی به نام او نامگذاری نشده بود.

در روزگاری که بسیاری از ما درگیر دنیاطلبی شده ایم هنوز هم مسئولین و پاسدارانی همانند آقای جعفری هستند که در راه زنده نگه داشتن یاد و نام همرزمان شهید خود تلاش های فراوانی انجام دهند. در پی این اقدام شایسته همچنین از سیروس شفقی فرماندار رشت، منا ابروفراخ معاون برنامه ریزی فرمانداری رشت، مسئول حراست فرمانداری رشت، بخشدار ، شهردار و اعضای شورای خشکبیجار و تمامی مسئولین مربوطه تقدیر می شود.

امید است اینگونه اقدامات که در سالهای اخیر سرعت و شتاب بیشتری هم یافته است تداوم داشته باشد تا با نامگذاری کوچه ها و خیابان ها به نام شهدا، در راه زنده نگهداشتن نام و یاد کسانی که امنیت امروز را مدیون از خودگذشتگی ها و رشادت های آنان هستیم گام برداریم.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه