رئیس هیئت نظارت انتخابات ریاست جمهوری گیلان:

رئیس جمهوری اصلح باید درد کشیده و استکبار ستیز باشد / مردم ملاک انتخاب اصلح را در کلام امام و رهبری جستجو کنند

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان با تاکید بر جستجوی انتخاب اصلح در کلام امام و رهبری گفت: رئیس جمهوری اصلح باید درد کشیده و استکبار ستیز باشد.

رئیس جمهوری اصلح باید درد کشیده و استکبار ستیز باشد /  مردم ملاک انتخاب اصلح را در کلام امام و رهبری جستجو کنند

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی اشجری در گفتگو با خبرنگار ۸دی، به دو انتخابات پیش رو اشاره کرد و اظهار داشت: دو انتخابات بزرگ و مهم و سرنوشت ساز پیش روی ملت ایران است که در یک بخش مردم منتخبان خود را در پارلمان شهری مشخص می کنند و در بخش دیگر مردم باید رئیس جمهوری خود را انتخاب کنند.

وی با تاکید بر اینکه مردم باید شاخص های و ملاک های رئیس جمهور اصلح را در بیانات امام و رهبری جستجو کنند، افزود: در کلام امام و رهبر معظم انقلاب راهکار ها و روشهای مناسبی وجود دارد که انسان می تواند با تامل در آن بیانات به انتخاب اصلح برسد.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گیلان به فرمایشات امام راحل در انتخاب اصلاح اشاره کرد و گفت: آنچه که امام توصیه می کردند می فرمودند که مردم باید برای انتخاب اصلح به سوابق داوطلبان نگاه کنند و به گذشته آنها بنگرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان با اشاره به این جمله که باید دید نامزدها چقدر با مردم همراه بوده اند و برای رفع مشکلات مردم قدم برداشته اند، اظهار کرد: قطعا کسانی که در بین مردم بوده اند و درد مردم را احساس کردند راحت تر می توانند مشکلات مردم را رفع کنند.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر داشتن روحیه استکبار ستیزی رئیس جمهور آینده کشور، بیان داشت: کسانی که حس استکبار ستیزی در وجود شان مشهود و محسوس است به دشمن اجازه نمی دهند تا در این سرزمین مقدس نفوذ کنند و اهداف شهدا و انقلاب اسلامی و معمار کبیر را زیر پا بگذارند.

وی افزود: رئیس جمهور اصلح برای مشکلات معیشتی مردم دغدغه دارد و برای بیکاری جوانان این مرز و بوم دل نگران است و در صدد است تا این کشور روی پای خود بایستد و آن را از وابستگی ها رهایی می دهد.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گیلان با بیان اینکه به معنای واقعی این کشور در همه‌ی زمینه ها باید استقلال بدست بیاورد، اذعان داشت: رئیس جمهور باید کسی باشد که با پیروزی او دشمنان نظام و انقلاب ناراحت و دوستان نظام و انقلاب خوشحال بشوند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گفت: رئیس جمهور باید کسی باشد که بر زخم های مردم مرحمی بنهد و در واقع در همه ی صحنه های مردم همراهشان باشد.

حجت الاسلام اشجری با تاکید بر اینکه رئیس جمهور نباید روحیه اشرافی گری داشته باشد، مطرح کرد: رئیس جمهور اصلح کسی است که خود و دولتمردانش زندگی اشرافی نداشته باشند.

وی با بیان اینکه در انتخابات دستی رو خواهیم گرفت و بالا خواهیم برد که پیام غدیر را دریافت کنیم، ادامه داد: در غدیر نیز پیامبر به امر پروردگار دستی را گرفت و بالا برد و ما هم آن دستی را بالا می بریم که شباهتی به دستان امیر المومنان علی علیه اسلام دارد.

رئیس هیئت نظارت بر دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گیلان افزود: مراقب باشیم هر دستی را که شباهتی بیشتری به دستان مبارک حضرت علی علیه السلام دارد را بگیریم و به بالا ببریم.

حجت الاسلام اشکوری با تاکید بر اینکه برای یکایک ما در انتخاب ها باید حجت شرعی داشته باشیم که بتوانیم در پیشگاه خداوند جواب دهیم، خاطرنشان کرد: قطعا کسانی که بخواهند اهداف امام راحل و شهدا را زیر پا بگذارند نمی تواند خدمتگزاران صادقی برای این مردم انقلابی و پر گوهر ایران باشند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه