در ادامه بی‌تدبیری‌های مسئولان ؛

مادر شفتی ۱۰ روز پس از فوت فرزندش درگذشت

مادر کودک ۵ساله شفتی که ۷ فروردین بر اثر آتش‌سوزی و فقدان خدمات آتش‌نشانی در روستای طالقان شفت فوت شده بود، ۱۰ روز پس از فوت فرزندش درگذشت.

مادر شفتی ۱۰ روز پس از فوت فرزندش درگذشت

به گزارش ۸دی به نقل از تسنیم، در پی آتش‌سوزی‌ای که صبح ۷ فروردین ماه در روستای طالقان این شهرستان، به وقوع پیوست و منجر به فوت یک کودک ۵ساله شده بود پس از ۱۰ روز مادر این کودک نیز بر اثر جراحات ناشی از سوختگی شدید ظهر امروز در بیمارستان ولایت رشت فوت کرد.

دهیار روستای طالقان شفت در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: در حادثه آتش‌سوزی که ۷ فروردین ماه به‌دلیل روستایی بودن و استفاده از سازه‌های چوبی و اتصالات برق در این روستا به وقوع پیوسته و منجر به فوت کودک ۵ساله شده بود متأسفانه ساعاتی پیش پس از ۱۰ روز مادر این کودک نیز بر اثر جراحات ناشی از سوختگی شدید فوت کرد.

حیدر یوسف‌پور با بیان اینکه با فوت مادر این کودک ۵ساله بار دیگر این روستا عزادار شد، تصریح کرد: از مسئولان استدعا دارم توجه ویژه‌ای به روستاهایی که از شهر فاصله دارند داشته باشند تا در آینده شاهد تکرار این حوادث ناگوار برای هیچ خانواده‌ای نباشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اینکه ماشین آتش‌نشانی مستقر در امام‌زاده ابراهیم(ع) مسافت کمی با این روستا داشت اما به‌دلیل خراب بودن نتوانست جهت اطفاء حریق به محل آتش‌سوزی مراجعه کند.

آتش‌نشانان چوبر و احمد سرگوراب نیز به‌دلیل مسافت طولانی این روستا به شهر نتوانسته بودند در زمان مناسب  در محل حادثه حضور پیدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه