نماینده مردم رودسر و املش در مجلس :

مسئولان درباره رشد اقتصادی به مردم آمارهای غلط ندهند

عباسی بانک‌ها را مانعی بزرگ در زمینه تولید و کارآفرینی بیان کرد و گفت: شبکه‌های بانکی علاوه بر عدم حمایت از تولیدکنندگان با بهره‌های بالایی که طلب می‌کنند مانع افزایش کیفیت، تولید و رقابت می‌شوند و به همین دلیل است که افراد از تسهیلات بانکی در کاری غیر از تولید استفاده می‌کنند.

مسئولان درباره رشد اقتصادی به مردم آمارهای غلط ندهند

به گزارش ۸دی، اسدالله عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت درباره آخرین وضعیت سایت نفتی سردار جنگل رودسر اظهار داشت: پیشبرد و تکمیل سایت نفتی رودسر از جمله ایجاد حفاری‌هایی در دریای خزر نیازمند به تکنولوژی پیشرفته است و در حال حاضر ایران از آن برخوردار نیست.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس تصریح کرد: تحریم‌ها مانع جذب و مجاب کردن سرمایه‌گذاران خارجی و در نتیجه صرف زمان طولانی می‌شود به همین دلیل تکمیل این پروژه عظیم را در اولویت‌بندی که در جلسات مشخص شده‌ قرار داده‌ایم.

وی تصریح کرد: اولویت نخست را در زمینه صنایع پتروشیمی و صنایع پایین دست مشخص کرده‌ایم و بخشی دیگر از مناطقی که قرار است چاه نفت در آنجا احداث شود در اختیار مجتمع‌ها و بخشی دیگر در اختیار پیمانکاران خارجی که در بخش نفت فعال هستند قرار می‌گیرد.

عباسی درباره شعارهای انتخاباتی کاندیدهای شورای شهر و ریاست جمهوری اذعان داشت: با توجه به اینکه فعالیت کاندیداهای پیروز به‌صورت اجرایی است در تبلیغات خود از شعارهایی استفاده کنند که منطبق با واقعیت‌های جامعه باشد.

وی معیشت، اشتغال‌زایی، بیکاری، رکود و اقتصاد ضعیف را از جمله بزرگترین مشکلات کشور بیان کرد و افزود: نامزدهای احتمالی درصورت ارائه راهکارهای مناسب در جهت برون رفت از شرایط فعلی پا در عرصه انتخابات بگذارند و در غیر این صورت میدان را برای کسانی که قادرند در سطح جهادی و عملیاتی به مردم خدمت کنند خالی بگذارند.

عباسی ارائه آمار ناصحیح توسط مسئولان را مانع عملکرد مناسب نامزدهایی که در انتخابات امسال پا به عرصه مسئولیت می‌گذارند بیان کرد و گفت: از مسئولان تقاضا داریم که رشد اقتصادی را با آمار واقعی به مردم ارائه دهند و از دادن آمارهای غلط خودداری کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان خطاب به کاندیداهای انتخاباتی اظهار داشت: کسانی که می‌خواهند وارد عرصه اجرایی شوند باید در عمل، گفتمان مردمی و خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس با اشاره به دغدغه مقام معظم رهبری در بخش اقتصاد در سال‌های اخیر گفت: به‌عنوان نماینده و خدمتگزار مردم، امسال از راهکارهایی استفاده خواهم کرد که موجب تحقق و عملیاتی شدن دستور مقام معظم رهبری در همه ابعاد به‌ویژه در بخش اقتصادی شود.

وی با اشاره به افزایش فارغ التحصیلان نسل سوم دانشگاهی و جوانان بیکار افزود: در حال حاضر بیشترین مراجعات مردمی از سوی جوانان فارغ التحصیل با مدرک دانشگاهی بالا است که اشتغال آنها باید به‌صورت دانش بنیان انجام شود و از این طریق زمینه اشتغالزایی و تولید توسط آنها افزایش یابد.

عباسی بانک‌ها را مانعی بزرگ در زمینه تولید و کارآفرینی بیان کرد و گفت: شبکه‌های بانکی علاوه بر عدم حمایت از تولیدکنندگان با بهره‌های بالایی که طلب می‌کنند مانع افزایش کیفیت، تولید و رقابت می‌شوند و به همین دلیل است که افراد از تسهیلات بانکی در کاری غیر از تولید استفاده می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه