مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد:

عدم همکاری مسئولان لاهیجان برای ایجاد پست امدادی در این منطقه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: به‌علت عدم همکاری مسئولان شهرستان لاهیجان ۲ پست ایمنی و سلامت در لاهیجان برپا نشد.

عدم همکاری مسئولان لاهیجان برای ایجاد پست امدادی در این منطقه

به گزارش ۸دی، محمد ولی‌‌پور در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت:جمعیت هلال احمر گیلان در قالب اجرای طرح  ملی نوروزی ۹۶ در دو بخش “ایمنی و سلامت” و “امداد و نجات” خدمات مختلفی را به مردم گیلان و مسافران از سراسر کشور ارائه می‌دهد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان تصریح کرد: خدمات طرح ملی نوروزی در راستای دو ماموریت اصلی هلال احمر در قالب پیشگیری و آمادگی مردم و پاسخ دهی و مقابله با آثار ناشی از حوادث احتمالی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در قالب طرح “ایمنی و سلامت” در نظر داشتیم ۲۴ پست موقت ایمنی و سلامت در مبادی ورودی شهرهای استان گیلان مستقر کنیم افزود: به‌علت عدم همکاری مسئولان شهرستان لاهیجان، ۲ پست ایمنی و سلامت در لاهیجان برپا نشد و فقط ۲۲ پست موقت ایمنی و سلامت در استان گیلان استقرار یافت.

ولی پور با تاکید بر گردشگر پذیر بودن شهرستان لاهیجان گفت: در شهرستان  لاهیجان پست ایمنی و سلامت نداریم و این عدم  توجه و عدم همکاری مسئولان سبب کاهش میزان رضایت مندی مسافران از خدمات استان گیلان می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان عنوان کرد: از ۱۰۰۰ جوان عضو جمعیت هلال احمر از ۲۵ اسفند ۹۵ تا ۱۷ فروردین سال ۹۶  در اجرای طرح‌های مختلف هلال احمر گیلان بهره می‌بریم و طرح‌های هلال احمر با رویکرد آموزشی توسط آنها ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه