وزیر سابق تعاون در رشت:

قرار بود خدمت گزاران مسئول باشند نه نجومی بگیران / برجام برای ما خفت بار بود

وزیر سابق تعاون با اشاره به توافق برجام گفت: «روزی که آمریکا به ما گفت بتمرگید و ما تمرگیدیم برایمان خفت بار بود.

قرار بود خدمت گزاران مسئول باشند نه نجومی بگیران / برجام برای ما خفت بار بود

به گزارش ۸دی، مراسم بزرگداشت سالروز رحلت یادگار امام خمینی (ره) و پانزدهمین یادواره ی شهدا پایگاه حاج سید احمد خمینی (ره) شامگاه چهار شنبه در حسینیه ی اباصالح المهدی (عج) رشت برگزار شد.

در این مراسم محمد عباسی قائم مقام بنیاد مستضعفان کشور ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی حاج احمد خمینی (ره) اظهار داشت: شهدا شاهدانی بودند در طول تاریخ بشریت، تا از ظلم زمانه سخن بگویند.

وی شهدا را وجه الله خواند و پرسید: همه ی کسانی که مدعی مسئولیت هستند آیا در وجه خداوند قرار گرفته اند؟

قائم مقام بنیاد مستضعفان با بیان اینکه استکبار جهانی با لیبرال سرمایه داری جهان را اداره می کند افزود: این ویژگی عین ظلم و ستم است زیرا تعداد بسیاری از کودکان جهان به دلیل نداشتن قوت لازم در حال نابودی هستند آنگاه با سرمایه داری جهان را اداره می کنند.

عباسی گفت: آنها به ادعای خود نظمی را در جهان ایجاد کرده اند اما این نظم بیشتر به نفع خودشان است.

وی با بیان اینکه هرکه در نظام جهانی با استکبار جهانی مقابله کند مستحق عذاب جهانی است تصریح کرد: چگونه است که دانشمندان هسته ای مان را به بهانه ی اینکه پا در حیاط خلوت علمی و دانشگاهی گذاشته بودند به شهادت رساندند.

وزیر سابق تعاون گفت: پذیرش کشوری که روزی جهان سومی خوانده می شد، به عنوان کشوری قدرتمند برای استکبار غیر قابل تحمل خواهد بود.

عباسی با اشاره به اینکه برخی ها در قدیم دین را افیون توده ها می دانستند اظهار داشت: امام خمینی (ره) با استقلال بخشیدن به کشور ، ثابت کرد که دین می تواند در عرصه ی اجتماعی و سیاسی ورود کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه گفت: هنگامی که ایران اسلامی در مقابل آمریکا و اسرائیل با اقتدار می ایستد، ما سرمان را بالا می بریم.

عباسی با بیان اینکه افرادی که در دل آمریکا زندگی می کنند از اقتدار ایران اسلامی خرسندند و با اشاره به مصاحبه اخیر هوشنگ امیر احمدی درباره برجام با پایگاه خبری ۸دی اظهار کرد:«روزی که آمریکا به ما گفت بتمرگید و ما تمرگیدیم برایمان خفت بار بود» لذا به این خاطر است که بسیجیان ما با شعار هیهات مناالذله می گویند مگر میشود بایستیم و خفت را بپذیریم؟

عباسی با بیان اینکه امام خمینی(ره) با شعار مقتدرانه ی «ما می توانیم» مبنای بیداری اسلامی را فراهم نمود تصریح کرد: امروز جهان به دو اردوگاه سلطه گران به رهبری آمریکا و سلطه ستیزان به رهبری ایران اسلامی تقسیم شده است.

این چهره ی دانشگاهی، وحدت را فراجناحی خواند و اذعان کرد: ما باید به رهبری معظم انقلاب اقتدا کنیم تا در آن طرف دنیا مورد سوءاستفاده قرار نگیریم.

وی ادامه داد: چگونه است که رهبری مطلبی را می گویند و روز بعد برخی برخلافش سخن می گویند؟ آیا این نشانه  وحدت است؟

عباسی تعظیم در برابر استکبار را قابل تامل خواند و افزود: جای تعجب است که عده ای می خواهند در مقابل کدخدا تعظیم کنند.

قائم مقام بنیاد مستضعفان گفت: هر کشوری با اقتدار ایستاد پیروز شده است و این یک استراتژی خوب محسوب می شود.

عباسی با اشاره به منش رفتاری شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: قرار بود خدمتگزاران مسئول باشند نه آنهایی که حقوق نجومی می گیرند و آیا قرارمان با شهدا این بود؟

وی ادامه داد: این سخنان دیگر جناحی نیست بلکه فرا جناحی است. چه اتفاقی افتاده است که امروز از آن طرف می گویند در انتخابات ایران حضور دارند؟ و حالا جرئت پیدا کرده اند و می گویند باید  به جناحی کمک کنیم زیرا شرایط ایران تغییر خواهد کرد.

وی تاکید کرد: جوری بازی نکنیم که آنها به خود جرئت دهند در امور کشور دخالت کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ماسالی
درود بر شما که ایستاده اید
در حاشیه