استاندار گیلان:

تمام محصولات نمایشگاه بهاره گیلان داخلی است / نمایشگاه تا ۲۷ اسفند دایر خواهد بود

استاندار گیلان گفت: حدود ۳۴۰ غرفه در نمایشگاه بهاره گیلان دایر و تمام محصولات عرضه شده در آن تولید داخل است.

تمام محصولات نمایشگاه بهاره گیلان داخلی است / نمایشگاه تا ۲۷ اسفند دایر خواهد بود

به  گزارش خبرنگار ۸دی، محمد علی نجفی عصر امروز در نمایشگاه عرضه ی محصولات بهاره در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان گیلان اظهار داشت: حدود ۳۴۰ غرفه در نمایشگاه دایر است و تلاش شده است که همه نوع کالا در آن عرضه شود، تا  کسی که وارد نمایشگاه  می شود اقلام مورد نیاز از قبیل آجیل و شیرینی را در این نمایشگاه تهیه کند طبیعی است که تمام محصولات تولید داخل است.

استاندار گیلان با بیان اینکه ارزیابی های مثبتی در این زمینه شکل گرفته است تصریح کرد: قیمت ها به طور متوسط تا ۱۵ درصد تخفیف دارند، همچنین بر اساس آنچه غرفه داران اذعان کرده اند استقبال خوبی از نمایشگاه شده است.

نجفی با اشاره به اینکه نمایشگاه عرضه ی محصولات بهاره تا ۲۷ اسفند دایر خواهد بود خاطر نشان کرد: ان شاءالله فرصتی ایجاد شود تا مردم اقلام مورد نیاز خود را با هزینه ای پایین تر تهیه کنند.

وی ضمن توصیه به اصناف استان به تولید محصولات با کیفیت از آنها خواست حال مردم را رعایت کنند تا فروش خوبی داشته باشند.

استاندار گیلان ضمن تقدیر از کمپین حمایت از کالای ایرانی یادآور شد: در سالی که مزین به اقتصاد مقاومتی و تولید و عمل است تاکید ما حمایت از کالای ایرانی است و تمام شرایط و اقدامات دولت نیز در همین راستا است، در جلساتی که در طی سال در بخش های صنعتی، کشاورزی و خدماتی شکل می گیرد بحث حمایت از تولیدات داخلی مطرح بوده و اگر در مواردی به مواد اولیه ای که موجود نیست نیاز باشد با همین نگاه یعنی استفاده از مصارف داخلی برخورد خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه