عصر امروز صورت گرفت؛

بازدید میدانی استاندار گیلان از بخش خمام و دهستان های آتشگاه، پیربازار و چوکام شهرستان رشت

استاندار گیلان در ادامه بازدید خود از شهرستان رشت از بخش خمام و دهستان های آتشگاه ، پیربازار و چوکام نیز بازدید کرد .

بازدید میدانی استاندار گیلان از بخش خمام و دهستان های آتشگاه، پیربازار و چوکام شهرستان رشت

به گزارش ۸دی، محمد علی نجفی در حاشیه این بازدید با قدردانی از مشارکت خوب اقشار مختلف در خدمت رسانی به مردم اظهار داشت : انقلاب اسلامی ایران علاوه بر حفظ ارزشهای دینی و اسلامی به مردم سالاری آن نیز زبانزد است.

وی افزود: حضور قشرهای مختلف در خدمت رسانی  به مردم ، همدلی و همراهی و در کنارهم بودن را معنا بخشیدند.

استاندار گیلان رسالت دهیاران را بهره گیری هر چه بیشتر از مشارکت های مردمی عنوان کرد و افزود: بسیار خرسندیم  مردم عزیزمان در تمامی شرایط به ویژه در مواقع سخت در کنار مسئولین و خادمین خود هستند  و آنها را تنها نمی گذارند.

وی با ابراز خرسندی از برنامه ریزی های خوب صورت گرفته توسط اقشار مختلف مردم جهت مقابله با حوادث بارش برف  تصریح کرد: نقش دهیاری ها با هدایت فرماندران در کاهش مشکلات برف تاثیرگذار است.

استاندار گیلان عمر شبکه توزیع برق در گیلان را بیش از سه دهه دانست و افزود : سنگینی و رطوبت زیاد در برف گذشته به همراه وزش باد با سرعت ۸۵ کیلومتر موجب بروز خسارت سنگین به شبکه توزیع برق گیلان گردید.

نجفی بر لزوم الگو سازی جهت مشارکت هر چه بیشتر مردم در مقابله با حوادث تاکید کرد و افزود: دهیاران، شوراهای اسلامی، هیت های مساجد زمینه مشارکت هر چه بیشتر مردم در فعالیت های اجتماعی را فراهم کنند.

وی ابراز امیدواری کرد: به یاری خداوند و با مشارکت مردمی و حضور خوب نیروهای امدادی و خدمات رسان بارش برف را با خاطره ای خوب پشت سر خواهیم گذاشت و مشکلی برای استان ایجاد نخواهد شد.

نجفی گفت: مشارکت و همیاری مردم  با مسئولین و خدمتگزارانشان، نهال همدلی، عشق به هم و در کنار هم بودن را  پرورش می دهد و این بسیار ارزشمند است.

استاندار گیلان همچنین در بازدید از بخش خمام گفت: شدت بارش در خمام بیشتر از رشت است مراقبت کنید راهها باز بماند و قطعی برق همانند گذشته نباشد.

وی همچنین در بازدید سرزده از پاسگاه انتظامی پیربازار به نیروهای نظامی و انتظامی خداقوت گفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه