مدیر انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت:

جشنواره فجر موجب همگرایی بیشتر در مباحث فرهنگی است + تصاویر

مدیر انجمن قرآن وعترت اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان رشت گفت : برگزاری جشنواره فرهنگی هنری فجر موجب همگرایی وتعامل بیشتر در مباحث فرهنگی ،هنری خواهد بود.

جشنواره فجر موجب همگرایی بیشتر در مباحث فرهنگی است + تصاویر

به گزارش ۸دی، نادر حسینی مدیر انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت عصر یکشنبه در حاشیه محفل انس با قرآن کریم دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر در مجتمع خاتم الانبیای رشت با اشاره به حضور حافطان و قاریان قرآن کریم در مراسم اظهار داشت: در مراسم امروز مربیان قرآنی، قرآن آموزان و خانواده های آنان حضور داشتند و چند تن از قاریان و حافظان برجسته به تلاوت قرآن پرداختند.

مدیر انجمن قرآن و عترت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در خاتمه یادآور شد: در این مراسم از تعدادی کودک و نوجوان فعال قرآنی با اهدای جوایزی تقدیر شد.

به گزارش ۸دی، محمد حسن پور رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت در این مراسم اظهار داشت: همزمان با برگزاری دومین جشنواره فرهنگی هنری فجر رشت، نمایشگاه خوشنویسی، تذهیب و نگارگری در نگارخانه سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت افتتاح شد.

وی با اعلام این خبر تصریح کرد: این نمایشگاه با هنرمندی خوشنویسان رشت و با موضوع آزاد برگزار شده است و در آن حدود ۶۰ اثر نگارگری و خوشنویسی از دهم لغایت ۲۱ بهمن ماه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه