جانشین سپاه محمد رسول الله تهران در گیلان؛

سران فتنه از راه های قانونی اعتراض نکردند / امروز نیاز به حضور مردم در عرصه ازدواج آسان داریم

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران امشب در گرامیداشت نهم دی گفت: سران فتنه هیچ یکی از راه های قانونی اعتراض را در پیش نگرفتند.

سران فتنه از راه های قانونی اعتراض نکردند / امروز نیاز به حضور مردم در عرصه ازدواج آسان داریم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری تحلیلی ماسال، سردار احمد ذوالقدر در مراسم گرامیداشت نهم دی در مسجد جامع ماسال با اشاره به جایگاه بلند امام خمینی (ره) گفت: انقلاب امام ما بعثت جدیدی در عصر حاضر بود. امام قدرت های بزرگ دنیوی و شیطانی را با توکل بر خدا کوچک کرد.

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران حضور مردم در مراسم گرامیداشت این حماسه را ستود و اظهارد اشت: این حضور شما برای پاسداشت این روز عمل صالح است. در تاریخ ۱۰۰ ساله اخیر ایران و ملت های اسلامی همواره وقتی امتزاج امت و امام را شاهد بوده ایم ، قدرت های شیطانی شکست خورده اند.

وی افزود: بسیاری در عاشورا به بهانه های مختلف حضور نداشتند. فردی به امام گفت وسایلی دارم به خانواده ام برسانم و برگردم پیش شما. رفت و انتفاقا برگشت اما کی؟ عصر عاشورا. زمانی که امام و یارانش به شهادت رسیدند. این عمل به هنگام و به موقع است که اثر گذار است.

سردار ذوالقدر تصریح کرد: راهپیمایی نهم دی ماه یک عمل درست انقلابی بود که نمی توان گفت کار چه کسی بود. کار خدا بود. با یک روز و چند ساعت طوفان فتنه ها و نقشه های دشمن بر باد رفت.

میهمان ویژه مراسم گرامیداشت نهم دی در ماسال با اشاره به مردودی برخی خواص سابقه دار در فتنه ۸۸ اظهارد اشت: برخی شخصیت ها که اعتبارشان را مدیون شهدا و مردم بودند و به واسطه همین مردم و انقلاب به عنوان شخصیت های ملی و بزرگ شناخته شده بودند، در این فضای غبار آلود عملکرد مثبتی نشان ندادند و نتوانستند راه را بشناسند.

وی با اشاره به نقشه های از پیش تعیین شده دشمن در فتنه ۸۸ گفت: برای اعتراض به یک موضوع که به مقر نظامی حمله نمی کنند. در اولین روز اعتراضات به یک مقر نظامی خاص در تهران حمله شد. تهران بیش از ۳۰۰۰ پایگاه مقاومت دارد چرا به آن پایگاه حمله شد؟ وقتی ریز می شویم میبینم علت خاصی داشته است. می خواستند سلاح بدست بیاورند. چه تجهیزاتی که برده شد و چه اسنادی که در این خصوص جمع آوری شده است.

سردار ذوالقدر در بخش دیگری از سخنانش گفت: سران فتنه هیچ یکی از راه های قانونی اعتراض را در پیش نگرفتند. آنها تلاش داشتند جبهه را از خارج مرزها به داخل کشور بیاورند. امروز ما در هزاران کیلومتر دورتر و در سوریه با دشمنمان در حال جنگ هستیم. آنها می خواستند پایه های اصلی انقلاب که ولایت فقیه باشد را مورد حمله قرار دهند.

جانشین سپاه محمد رسول الله (ص) تهران راهپیمایی نهم دی ۸۸ را بی نظیر دانست و گفت: ما به اقتضای شغلمان در همه راهپیمایی ها حضور داریم. جز تشییع پیکر حضرت امام، چنین جمعیتی را ندیده بودیم. واقعا توان پخش آن حضور و سیل جمعیت وجود نداشت. این چراغی الهی بود که در قلب مردم روشن شد که انقلاب اسلامی در خطر است. طوفان مردم به راه افتاد و بساط فتنه گران را جمع کرد.

سردار ذوالقدر با اشاره به حضورش در گلزار شهدای شهرستان ماسال اظهار داشت: برای شهری با این جمعیت ۱۳۷ شهید واقعا جای تحسین است. این یعنی ما ملت همه با هم هستیم. امروز هم ما نیاز به حضور مردم در عرصه های گوناگون داریم.

وی افزود: همان حضور حماسی مردم امروز باید در سایر عرصه ها همچون ازدواج آسان جوانان حس شود. امروز نیاز به فداکاری در همه عرصه ها و بصیرت داریم.

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه