تجلیل از دختر تکواندوکار ایران در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت

مبینانژاد دختر نوجوان و تکواندوکار و طلایی ایران در رقابت‌های جهانی توسط اعضای کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر رشت مورد تجلیل قرار گرفت.

تجلیل از دختر تکواندوکار ایران در کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت

به گزارش ۸دی، مبینانژاد تکواندوکار گیلانی کشورمان که در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان ۲۰۱۶ اسپانیا بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مدال طلا دست یافته بو،د ظهر امروز در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی این شهر مورد تجلیل قرار گرفت.

مبینانژاد در مراسم تجلیل از خود اظهار کرد: ۱۱ سال است تکواندوکار هستم و چهار مدال بین‌المللی را کسب کردم و وقتی هشت مدال طلا در هشت کشور جهان تقسیم شد نشان‌دهنده سطح بالای مسابقات به لحاظ فرهنگی بود و بنده در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان جهان بدون دادن امتیاز به رقبا موفق به کسب مدال طلا شدم.

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت نیز در مراسم مذکور گفت: افتخار بزرگی برای ماست که یک دختر از شهر ما توانست به این مقام دست پیدا کند.

مظفر نیکومنش‌نودهی پدر مبینانژاد جانباز جنگ تحمیلی دانست و تصریح کرد: پدر مبینانژاد به عنوان جانباز  سبب افتخار کشور است.

عضو دیگر شورای اسلامی نیز در مراسم مذکور نیز گفت: امیدواریم در کنار هم بتوانیم با همدلی شاهد تکرار چنین افتخارات بزرگی باشیم.

محمود باقری با اشاره به اینکه باید از این چهره‌ها حمایت همه‌جانبه شود، افزود: شهر رشت از ظرفیت بالایی در این زمینه برخوردار است.

سید امیرحسین علوی عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت نیز اظهار کرد: هیأت‌های ورزشی که ظرفیت قهرمان‌پروری در شهر رشت را دارند شورا در بودجه سال آینده مبلغی را به صورت ویژه برای حمایت از آنها در نظر بگیرد.

محمد حسین واثق کارگرنیا، عضو دیگر کمیسیون فرهنگی شورای رشت نیز خواستار تجلیل از مبینانژاد در مراسم روز رشت شد و گفت: پیشنهاد می‌شود در همایش روز رشت که قرار است در پیاده‌راه فرهنگی این شهر برگزار شود از این دختر نوجوان که افتخارآفرینی کرد تجلیل شود.

فاطمه شیرزاد عضو دیگر شورای شهر رشت نیز خواستار تجلیل ویژه از مبینانژاد شد. و گفت: مبینانژاد با حجاب اسلامی در عرصه بین‌المللی حاضر شد و از جایگاه ایران اسلامی مقتدرانه دفاع و افتخارآفرینی کرد و امیدواریم شاهد ارتقای ورزش بانوان باشیم.

مبینانژاد دختر نوجوان گیلانی و تکواندوکار وزن ۴۲- کیلوگرم کشورمان با پنج پیروزی متوالی و بدون از دست دادن حتی یک امتیاز به مدال طلای مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان دست یافت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه