نظرات عجیبب شهردار منطقه 5 رشت:

با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم!/ ثابت قدم با حضور برخی اعضای کوچک شورا عذاب می کشد!

شهردار منطقه ۵ رشت گفت: عکس هایی که از شهدا در سطح شهر زدند، بنده اولین نفری بودم گفتم این عکسها را جمع کنید.

با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم!/ ثابت قدم با حضور برخی اعضای کوچک شورا عذاب می کشد!

به گزارش ۸دی، حامد عبداللهی شهردار منطقه ۵ رشت با حضور در حسینیه حضرت رقیه(س) شهرک شهید باهنر بعد از شنیدن دغدغه ها و مشکلات مردم بر رفع بخشی از معضلات این منطقه تاکید کرد و گفت: هم در زمینه آسفالت معابر و هم در زمینه های دیگر آمادگی هرگونه کمک و خدمات رسانی را داریم. عده ای که خیلی ادعا هم داشتند، به هردلیلی این عُرزه را نداشتند که مشکلات زمین های نسقی مردم را حل کنند!

وی در ادامه با بیان اینکه در شهرداری با مشکلات زیادی روبرو هستیم، اظهار کرد: آقای دکتر ثابت قدم واقعا با حضور برخی از اعضای کوچکی که در شورای شهر رشت هستند دارد عذاب می کشد؛ بارها ایشان فشارش کم و به بیمارستان منتقل شده است و با سِرُم و قرص زیرزبانی مداوا می شود.

عبداللهی خاطرنشان کرد: به جای اینکه بودجه شهرداری را در اوایل سال و ماه های فروردین و اردیبهشت مصوب و ابلاغ کنند، به طور عمدی در مرداد ماه مصوب می کنند؛ این کار باعث می شود در اوایل سال نتوانیم پروژه ها را شروع کنیم.

وی در پاسخ به سوال فردی که از حضور عبداللهی در جلسات حزبی اصلاح طلبان انتقاد کرده بود، گفت: برای بنده چپ و راست معنی ندارد و افتخار می کنم که هم در جلسات اصلاح طلبان و هم در جلسات اصولگرایان شرکت می کنم.

عبداللهی ادامه داد: تالار گلستان را آبروی استان میدانم زیرا توفیق داشتیم برنامه های فرهنگی خیلی بزرگی را در آنجا برای اولین بار در کشور برگزار کنیم.

شهردار منطقه ۵ رشت در پاسخ به درخواست یکی اهالی محل مبنی بر اینکه تقاضا داریم کوچه هایمان را به نام شهدای محل نامگذاری کنید، تصریح کرد: بنده با اینکه خودم فرزند شهید هستم، ولی شخصا با نام گذاری کوچه ها به اسم شهدا مخالفم! اعتقادم این است که باید برای شهدا کارهای ویژه ای انجام داد. حتی عکس هایی که از شهدا در سطح شهر زدند، بنده اولین نفری بودم که به مسئول حراست شهرداری گفتم این عکسها را جمع کنید! زیرا برای مردم تکراری و عادی می شود! این شهدای ما اینقدر بزرگوار هستند که اگر مردم این تصاویر را زیاد ببینند، برایشان عادی می شود! نظر بنده این است که در مناسبتهای مختلف و سالی دو سه بار این عکسها در شهر نصب و بعد جمع شود.

منبع: گیلانستان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
رودبارتان
فوق العاده فوق العاده.........یک علی مطهری جدیددررشت پیداشده.
ازاده
حال این اقا مثل این که زیاد خوب نیست!!!نمازم هفته ای یه بار بخون تکراری نشه !
در حاشیه