فرماندار شفت:

۳۷ درصد جمعیت شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

فرماندار شفت گفت: ۳۷ درصد از خانواده های شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

۳۷ درصد جمعیت شهرستان شفت تحت پوشش کمیته امداد قرار دارند

به گزارش ۸دی، محمدرضا محسنی ظهر شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات حوزه کمیته امداد و هماهنگی ساخت واحدهای مسکونی محرومان این نهاد که در دفتر فرمانداری شهرستان شفت برگزار شد، اظهار کرد: ۳۷ درصد از خانوار های شفتی تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان هستند.

 وی با تأکید بر ضرورت توانمندسازی این خانوراها، افزود: حدود ۱۱ هزار نفر از جمعیت شهرستان تحت پوشش نهادهای خدماتی همانند بهزیستی و کمیته امداد بوده و از بسته های حمایتی این دستگاه ها بهره مند می شوند.

فرماندار شفت با بیان اینکه یکی از راه های توانمندسازی این مددجویان داشتن مسکن است، گفت: تلاش می شود تا با حمایت دستگاه های مذکور و مسئولان امر بتوانیم شاهد گام های موثر در این زمینه در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه به احداث واحدهای مسکونی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان شفت اشاره و خاطرنشان کرد: ساخت ۲۰ واحد مسکونی محروم در دست اجرا است که نیازمند تسریع در اجرای این عملیات هستیم.

محسنی به تعامل و همکاری همه دستگاه های اعم از آب، برق، گاز، بنیاد مسکن برای سرعت بخشیدن به این پروژه تأکید و تصریح کرد: بخشداران نیز با همکاری دهیاران باید تا پایان ماه گزارش مشارکت خیران برای اهدای زمین این واحدهای مسکونی را به فرمانداری منعکس کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه