عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با 8دی:

مسئولان ساده لوح تازه به قابل اعتماد نبودن آمریکا پی برده اند / دولتمردان آمریکا دروغگو و بدعهد اند

نماینده مجلس گفت: عده ای از مسئولان ساده لوح بیانات رهبری را نشنیده گرفتند و تازه به غیر قابل اعتماد بودن آمریکا پی برده اند.

مسئولان ساده لوح تازه به قابل اعتماد نبودن آمریکا پی برده اند / دولتمردان آمریکا دروغگو و بدعهد اند

حسن خسته بند در گفتگو با خبرنگار ۸دی ، تصویب قانون داماتو را محکوم کرد و اظهار داشت: همانگونه که دو حزب فعال در آمریکا متحد شدند و قانون تمدید تحریم ها را تصویب کردند، خوشبختانه در کشور ما هم صدایی خوبی وجود دارد و نمایندگان در مقابل آنها ایستادند.
وی با اعلام اینکه اکنون بر همه ملت و نمایندگان اثبات شده که آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: دولت و مجلس آمریکا بدعهد و دروغگو است و فرقی بین جناح جمهوری خواه و دموکرات آن وجود ندارد.
نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی فریب کاری، جرم و جنایت را امری ذاتی در بین آمریکائیان دانست و گفت: الحمدلله این وحدت در کشور نیز وجود دارد و مسئولان کشور فهمیده اند که باید با این نقض عهد ها مقابله کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر اینکه آمریکا بدعهد تر از گذشته اقدام کرده است، اظهار کرد: نقض عهد آمریکائیان برای هیچ کس جای شبهه و شک و تردید باقی نگذاشته است.
خسته بند اقدام ضد ایرانی مجلس آمریکا را پروژه ای بدخیم خواند و گفت: مقابله استکبار در مقابل نظام امری طبیعی است و آنها هر جا که بتوانند به جمهوری اسلامی ضربه وارد کنند، دست از پا نمی شناسند.
نماینده مردم بندر انزلی در مجلس از وحدت رویه در قوای نظام در تقابل با این اقدام امریکایی ها خبر داد و تاکید کرد: مسئولان همه وحدت رویه دارند تا با پدیده ضد ایرانی مجلس سنا آمریکا قاطعانه عمل کنند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس وحدت کلمه بین احزاب سیاسی کشور و پیروی محض از ولی فقیه را در مقابل با دشمن حائز اهمیت دانست و افزود: امیدواریم مسوولان نظام از همه احزاب و جناح ها وحدت خود را همیشه حفظ کنند و یقینا نتیجه مطلوبی را از این همبستگی شاهد خواهند بود.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری بارها غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها را به مسئولان گوش زد کرده اند، گفت: متاسفانه برخی از مسئولان حرف های رهبری را نشنیده گرفتند و با ساده لوحی خود اکنون به این نتیجه رسیده اند که واقعا آمریکا غیر قابل اعتماد است.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه