نشست اولیه تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد

نشست اولیه تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد.

نشست اولیه تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه برگزار شد

به گزارش ۸دی، به نقل از آستان‌خبر؛ فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه روز گذشته در نشست تشکیل تعاونی توسعه و عمران شهرستان آستانه‌اشرفیه در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: باید تأکیدمان به باور در مسائل مختلف باشد تا با اندک داشته‌ها کارهای بزرگی انجام دهیم.

رحیم حیدری گلرودباری با اشاره به اینکه هر موضوع کوچکی اگر بخش نظارتی آن نادیده گرفته شود به مشکل برمی‌خوریم گفت: باید دقت شود تا کارها با دقت انجام شود تا شاهد سوددهی باشیم و بتوانیم از این طریق گره‌ای از مشکلات مردم باز شود.

فرماندار شهرستان آستانه‌اشرفیه افزود: تشکیل شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهرستان موجب خواهد شد تا مردم مشارکت بیشتری در جهت توسعه اقتصادی این منطقه داشته باشند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان نیز در این نشست اظهار داشت: هدف از تشکیل تعاونی توسعه ایجاد بستری مناسب به‌منظور توسعه اقتصادی، ایجاد فرصت‌های مختلف شغلی، اجرای طرح‌های اقتصادی متناسب با ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها از دیگر اهداف تشکیل این شرکت‌ها در سطح شهرستان‌ها است.

فرشید تحویلداری بابیان اینکه تشکیل چنین شرکت‌هایی در شهرستان‌ها موجب خواهد شد تا کلیه افراد حقیقی و حقوقی در فعالیت‌های اقتصادی مشارکت کنند افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته افرادی که متولد، ساکن و یا شاغل در هر شهرستان باشند می‌توانند با احتساب نیم درصد از جمیعت آن شهرستان نسبت به تأسیس شرکت توسعه و عمران اقدام کنند.

وی معرفی اعضاء هیئت مؤسس را اولین گام برای تشکیل این شرکت دانست و گفت: باید دقت شود تا افرادی مورد اعتماد به‌عنوان هیئت مؤسس چنین شرکت‌هایی فعالیت خود را آغاز کنند.

مدیر تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گیلان بابیان اینکه در تشکیل شرکت‌های توسعه و عمران شهرستان‌ها باید اعتماد مردم به‌خوبی جلب شود افزود: این شرکت‌ها پس از تعیین هیئت‌مدیره و عضوگیری اعضاء، فعالیت خود را به‌صورت شهرستانی آغاز می‌کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه فرمانداری‌های شهرستان‌ها در تشکیل و راه‌اندازی این شرکت‌ها نقش مؤثری دارند یادآور شد: در استان گیلان نیز تشکیل شرکت‌های تعاونی توسعه و عمران شهرستان‌ها با جدیت در حال پیگیری است.

تحویلداری افزود: تاکنون نیز هیئت مؤسس شرکت تعاونی توسعه و عمران در شهرستان‌های رشت، سیاهکل، فومن، لاهیجان و رودسر تشکیل‌شده و این شرکت‌ها در حال عضوگیری هستند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه