فرمانده سپاه قدس گیلان:

ساخت ۱۰۰۰ واحدمسکونی جدید برای مددجویان گیلانی /۷۰۰۰ زائر خارجی را راهی کربلا کردیم

فرمانده سپاه گیلان گفت: امسال در اربعین حسینی حدود ۷۰۰۰ زائر خارجی را در مرز آستارا تحویل گرفتیم و از مرز شلمچه راهی کربلا کردیم.

ساخت ۱۰۰۰ واحدمسکونی جدید برای مددجویان گیلانی /۷۰۰۰ زائر خارجی را راهی کربلا کردیم

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبداللّه پور،  در دیدار فرماندهان و اقشار بسیج استان گیلان با آیت الله زین العابدین قربانی که به مناسبت هفته ی بسیج در بیت نماینده ی ولی فقیه در گیلان برگزار شد، با بیان اینکه این هفته به نام بسیج، خدمت گذاری و انقلابی گری نامیده شده است اظهار داشت: همانطور که امام راحل فرمودند بسیج لشگر مخلص خدا و مدرسه ی عشق شاهدان و شهیدانی است که مخلصانه در هر شرایطی آماده ی خدمتگزاری بوده و خواهند بود.

وی تاکید کرد: حضرت امام(ره) بسیج را شجره ی طیبه و درخت تنومند اسلام می دانستند و اذعان داشتند که به حال این بسیجیان مخلص غبطه می خورند.

فرمانده ی سپاه قدس گیلان با اشاره به پنج مشخصه ی بسیج بنا به فرموده ی مقام معظم رهبری تصریح کرد: بسیجی و انقلابی گری بنابر فرمایش حضرت آقا پنج شاخصه دارد،از جمله پایبندی به اصول اساسی اسلام، داشتن همت بلند، پایبندی به استقلال همه جانبه؛ «خصوصا سیاسی،  فرهنگی و اقتصادی»،  حساسیت در برابر دشمنان، و دوری از بزرگنمایی نقاط مثبت دشمن و خوب جلوه دادن آنها و داشتن تقوا.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه سپاه برنامه های ویژه ای برای هفته ی بسیج تدارک دیده است گفت: از جمله ی این برنامه ها آغاز به ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان است که این پروژه از ولادت حضرت علی (ع) کلید خورد، همچنین تعمیر مسکن ۱۰۰ مددجوی کمیته ی امداد را نیز با همکاری آستان قدس رضوی در دهه ی فجر آغاز خواهیم کرد.

وی به دیگر خدمات سپاه قدس اشاره کرد و افزود: امسال در اربعین حسینی حدود ۷۰۰۰ زائر خارجی را در مرز آستارا تحویل گرفتیم و از مرز شلمچه راهی کربلای معلی کردیم.

عبداللّه پور با تاکید بر اینکه گروههای جهادی بسیج همواره در روستاهای محروم خدمت رسانی می کنند یاد آور شد: در نظر داریم گروه جهادی بسیج پزشکان را نیز راهی سراوان کنیم تا به مشکلات مردم منطقه رسیدگی شود.

وی از اعزام ۱۰۰۰ نفر از افرادی که تاکنون به زیارت امام رضا(ع) نرفته بودند به مشهد مقدس و اعزام ۳۰۰۰۰ نفر به راهیان نور در سال گذشته و ۱۱۰۰۰ نفر در سال جاری خبر داد.

عبداللّه پور همچنین از تجمع ۱۰۰۰۰۰ نفری در نماز جمعه ی آتی خبر داد که نمایان گر بخشی از قدرت بسیج است.
فرمانده سپاه قدس استان افزود: طرح واکسیناسیون طیور استان برای ریشه کن کردن بیماری نیوکاسل در طیور نیز در دست اجراست.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه