فرمانده انتظامي ماسال خبر داد؛

توقیف هزار و ۶۰۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ماسال

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال از توقیف هزار و ۶۰۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی از ابتدای سال جاری در این شهرستان خبر داد.

توقیف هزار و ۶۰۵ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در ماسال

به گزارش ۸دی، سرهنگ وحید اصلانی در نشست با خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با موضوع بر خورد با موتورسیکلت های مزاحم، با تلاش ماموران انتظامی شهرستان ماسال، ۵۰۱ دستگاه موتورسیکلت و هزار و ۱۰۴ دستگاه خودروی متخلف در این شهرستان توقیف شد.

وی با تاکید براینکه وسایل نقلیه مذکور برای طی مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شدند، افزود: برخی از رانندگان با رفتارهای غیر قانونی موجب سلب آسایش شهروندان می شود که پلیس با جدیت با آن ها برخورد خواهد کرد.

وی از کشف ۹ هزار و ۱۱۹ گرم انواع مواد مخدر در این شهرستان  در اجرای این طرح خبر داد و گفت: ۵۰۵ تن از معتادان پرخطر شهرستان نیز دستگیر شدند.

این مقام انتظامی با تاکید براینکه ۱۵ تن چوب قاچاق نیز در این مدت در شهرستان ماسال کشف شده است، خاطرنشان کرد: در این طرح ۱۹۳ دستگاه تجهیزات ماهواره ای و ۹۴۶ حلقه لوح فشرده غیرمجاز نیز کشف  و ضبط شد.

اصلانی با یادآوری اینکه در شش ماه گذشته ۱۰۵ واحد متخلف صنفی در شهرستان پلمپ شده است، افزود: از دیگر کشفیات شش ماه نخست سال در این شهرستان، کشف ۶ قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز  و  کشف ۱۱۰ فقره سرقت و همچنین دستگیری ۹۰ نفر سارق بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ماسال تصریح کرد: تلاش در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با متخلفان در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه