روز شمار تاریخ ترور در ایران؛

ترور یک دانش آموز ۱۶ ساله در مهاباد / پنج نفر در سایر شهرها ترور شدند

در چنین روزی شش نفر توسط عناصر آمریکایی سازمان منافقین در سراسر کشور ترور و به شهادت رسیدند.

ترور یک دانش آموز ۱۶ ساله در مهاباد / پنج نفر در سایر شهرها ترور شدند

به گزارش ۸دی، پانزدهم آبان ماه مصادف با سالروز ترور شش نفر از اقشار مختلف مردم توسط عناصر آمریکایی گروهک منافقین در سراسر کشور است:

ارومیه:

طاهر شیخ امینی پانزدهم آبان ماه ۱۳۵۹ در مرگور شهرستان ارومیه توسط سازمان مجاهدین خلق (منافقین) ترور و به شهادت رسید. وی متولد یکم خرداد ماه سال ۱۳۳۳ در ارومیه بود و تنها تا دوره ابتدایی درس خوانده بود و شغل آزاد داشت.

چابهار:

سید علی حقی زاده پانزدهم آبان ماه سال ۱۳۶۹ در حالی که صاحب سه فرزند بود در شهرستان چابهار توسط سازمان مجاهدین خلق (منافقین) ترور و به فیض شهادت نائل آمد. وی ۲۳ دی ماه ۱۳۱۸ به دنیا آمد و تنها تا دوره ابتدایی تحصیل کرد و در یزد سکونت داشت و به شغل رانندگی مشغول بود.

تکاب:

حسام رسولی در روز پانزدهم پانزدهم آبان ماه ۱۳۶۲ در حالی که سه فرزند داشت در شهرستان تکاب توسط سازمان مجاهدین خلق(منافقین) ترور و به شهادت رسید. وی خرداد ماه سال ۱۳۳۸  متولد شده بود و تحصیلاتش را تا دوره ابتدایی ادامه داد و از شغل آزاد زندگی می گذرانید. شهید رسولی ساکن شهرستان ارومیه بود.

مهاباد:

مصطفی علی محمدی پانزدهم آبان ماه ۱۳۵۹ در حالی که فقط یک دانش آموز ۱۶ ساله بود مورد سوء قصد سازمان مجاهدین خلق(منافقین) قرار گرفت و به فیض شهادت نائل شد. وی متولد یکم فروردین ماه سال ۱۳۴۳ بود و در شهرستان مهاباد سکونت داشت.

بانه:

اسماعیل قربان زاده پانزدهم آبان ماه ۱۳۶۸ در محور سردشت-بانه  به دست عوامل سازمان مجاهدین خلق(منافقین) ترور و به شهادت رسید. وی متولد دوم مرداد ماه ۱۳۴۲ بود و تا دوره ابتدایی درس خواند و در شهرستان تبریز سکونت داشت.

تهران:

سعید اسماعیلی پانزدهم آبان ماه ۱۳۵۸  در حال انجام امور روزمره و در جریان عملیات تروریستی بمب گذاری عناصر سازمان مجاهدین خلق(منافقین) در میدان امام خمینی شهرستان تهران به فیض شهادت نائل شد. وی متولد ششم دی ماه سال ۱۳۳۹ بود و تا دوره متوسطه به تحصیل پرداخت و به عنوان منشی به خدمت مشغول شد.

منبع: هابیلیان (سایت شهدای ترور)

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه