از سوی مسئولان شهرستان ماسال؛

برنامه‌ی تشییع و تدفین شهید جهاد اقتصادی گیلان اعلام شد

مسئولان شهرستان ماسال، برنامه تشییع پیکر مطهر شهید جهاد اقتصادی استان گیلان را اعلام کردند.

برنامه‌ی تشییع و تدفین شهید جهاد اقتصادی گیلان اعلام شد

فرمانده‌ی سپاه ناحیه ماسال امشب در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به شهادت کوروش قویدل تکنسین برق ماسالی در حمله‌ی روز گذشته داعش به کرکوک عراق اظهار داشت: پیکر مطهر این شهید والامقام هنوز به استان گیلان انتقال داده نشده است اما تمهیداتی در این خصوص در نظر گرفته شده است.

سرهنگ پاسدار حمید جانباز  با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر این شهید والامقام از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماسال به سمت مزار شهدا برگزار می شود و سپس در این مکان نماز اقامه‌ خواهد شد افزود: جزئیات مراسم شب وداع و محل تدفین شهید تا ساعتی دیگر بصورت دقیق اعلام خواهد شد.

وی با بیان اینکه این مراسم با شکوه تمام و با همکاری هیئات مذهبی شهرستان و با حضور خانواده معظم شهدا و مردم شهید پرور برگزار می شود گفت: شهید قویدل در سالروز ولادت یگانه دختر داغدارش به شهادت رسیده است و مردم شهیدپرور ماسال با حضور خود در مراسم تشییع این شهید تسلی خاطر خانواده‌ی معزا خواهند شد.

مسلم همتی رئیس بنیاد شهید شهرستان ماسال نیز در همین خصوص و در گفتگو با خبرنگار ۸دی با اشاره به اینکه پیکر مطهر شهید قاسم (کوروش) قویدل فردا بصورت زمینی به استان گیلان منتقل خواهد شد اظهار داشت: در صورت انتقال هوایی پیکر مطهر این شهید، احتمال تشییع شهید در رشت و سپس در ماسال وجود دارد اما در صورت انتقال زمینی مراسم تشییع تنها در ماسال برگزار خواهد شد.

وی افزود: مراسم تشییع صبح یکشنبه و یا به احتمال بیشتر (پس از برگزاری مراسم وداع در شب یکشنبه)، صبح دوشنبه در شهر ماسال برگزار می شود.

شهید کوروش قویدل، تکنسین برق گیلانی در حال مأموریت در نیروگاه برق در حال ساخت در کرکوک عراق بود که صبح دیروز (جمعه ۳۰ مهرماه) بر اثر حمله تروریستی عوامل داعش به این نیروگاه، به همراه سه تن دیگر از هموطنانمان به فیض شهادت رسید.

%d8%b4%d9%87%db%8c%d8%af-%d9%82%d8%a7%d8%b3%d9%85-%da%a9%d9%88%d8%b1%d9%88%d8%b4-%d9%82%d9%88%db%8c%d8%af%d9%84

انتهای پیام/

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه