رئیس اوقاف و امور خیریه بندرانزلی خبر داد:

راهیابی ۵ نخبه قرآنی بندرانزلی به مسابقات کشوری قرآن کریم

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه بندرانزلی گفت: از تعداد ۲۳ نخبه قرآنی برتر مسابقات شهرستانی قرآن کریم در بندرانزلی، ۵ نفر به مسابقات کشوری راه پیدا کردند.

راهیابی ۵ نخبه قرآنی بندرانزلی به مسابقات کشوری قرآن کریم

به گزارش ۸دی، به نقل از پایگاه خبری افق انزلی سیدمحمد میرمظفری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اینکه بندرانزلی نخبگان برجسته‌ای در حوزه قرآنی دارد اظهار داشت: طرح حفظ قرآن و تاسیس موسسه خانه قرآن در بندرانزلی با استقبال پرشکوهی به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه فعالیت‌های قرآنی در شهرستان با استقبال خوبی از سوی مردم بندرانزلی مواجه می‌شود افزود: بالغ بر ۶۵ نفر در مسابقات شهرستانی قرآن کریم در بندرانزلی شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه از میزان مذکور ۱۳ برادر و ۱۰ خواهر به مسابقات استانی قرآن کریم راه پیدا کردند تصریح کرد: نخبگان قرآنی بندرانزلی با درخشش در مسابقات استانی، کارنامه درخشانی از ظرفیت‌های قرآنی انزلی را به استان معرفی کردند.

میرمظفری با تاکید بر اینکه ۵ نفر از نخبگان قرآنی انزلی به مسابقات کشوری قرآن کریم راه پیدا کرده‌اند خاطرنشان کرد: نخبگان قرآنی بندرانزلی در رشته‌های اذان، قرائت و دعاخوانی در استان درخشیدند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه از برنامه‌ها و کلاس‌های قرآنی در بندرانزلی استقبال پرشوری می‌شود تصریح کرد: موسسه خانه قرآن در بندرانزلی ظرفیت مطلوبی است که شهروندان از آن به خوبی استفاده می‌کنند.

میرمظفری با بیان اینکه در سال گذشته اکثر نخبگان برتر مسابقات استانی قرآن کریم از نخبگان قرآنی بندرانزلی بوده‌اند خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های قرآنی قابل توجه‌ای در بندرانزلی وجود دارد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان بندرانزلی با اشاره به اینکه اجرای طرح حفظ قرآن کریم، پنجمین سال متوالی خود را در بندرانزلی آغاز کرده است بیان کرد: بیش از ۶۰ نفر با ۱۰ مربی قرآنی در طرح مذکور شرکت کرده‌اند.

وی با اشاره به میزبانی شهرستان بندرانزلی در برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم افزود: برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در بندرانزلی و مجتمع زیباکنار عنایتی است که خداوند به مردم ولایتمدار بندرانزلی عطا کرده است.

وی با بیان اینکه شهرستان و استان به‌طور کامل برای برگزاری این مسابقات آمادگی لازم را دارند افزود: برگزاری مسابقات کشوری قرآن کریم در بندرانزلی فرصتی مهم در معرفی فضای دینی، معنوی و قرآنی شهرستان به کشور است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه