امام جمعه‌ی رضوانشهر:

همدلی و اتحاد، راه برون رفت از فتنه‌های پیش رو است

امام جمعه‌ی رضوانشهر با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در درس خارج فقه گفت: پیام این بیانات این است که همدلی و همزبانی و اتحاد و با هم بودن در حال حاضر راه و رمز برون رفت از فتنه‌های پیش رو است.

همدلی و اتحاد، راه برون رفت از فتنه‌های پیش رو است

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام و المسلمین هادی حبیبی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان رضوانشهر با اشاره به فرا رسیدن ماه محرم اظهار داشت: به عنوان یک خدمت گذار از همه هیئات امنای مساجد و هیئات مذهبی درخواست می کنم جلسات شان هم شورو هم شعور باشد.

وی با تأکید بر اینکه مراسم عزاداری ابا عبدالله الحسین (ع) باید علاوه بر مداح سخنران هم داشته باشد افزود: تبیین معارف و درسها و عبرتهای عاشورا باید توسط روحانیون در مراسم محرم انجام شود و مداح و روحانی برای رساندن معارف و فرهنگ عاشورا در این مراسم مکمل یکدیگر هستند.

امام جمعه‌ی رضوانشهر با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در درس خارج فقه درباره‌ی حضور رئیس جمهور سابق در انتخابات ریاست جمهوری گفت: این سخنان رهبر انقلاب یک نقشه راه برای انتخابات پیش رو بود و از بوجود آمدن یک فتنه پیچیده جلوگیری کرد و این سخنان برای ما این پیام را داشت که همدلی و همزبانی و اتحاد و با هم بودن در حال حاضر راه و رمز برون رفت از فتنه های پیش روست.

جبیبی با اشاره به مواضع رئیس جمهور در سازمان ملل اظهار کرد: رئیس جمهور در سازمان ملل نسبت به اهمال آمریکا در اجراى برجام هشدار داد و آن‏ را نشانه‏ بى‏ اعتبارى آمریکا در سطح جهانى دانست و تعلل آمریکا در اجراى تعهدات قانونى را اشتباهى راهبردى تلقى کرد و مصادره ۲ میلیارد دلار از دارایى‏هاى ایران در آمریکا رامورد نکوهش قرار داد و از موش دواندن آمریکا در مناسبات بانکى بین ایران و بانک‏هاى بزرگ اروپا سخن گفت که این سخنان قابل تقدیر است.

وی ضمن تبریک هفته‌ی نیروی انتظامی به سبزپوشان ناجا گفت: این عزیزان  شبانه روز زحمت می کشند تا امنیت جامعه، امنیت اموال مردم و امنیت عرض و ناموس و آبروی مردم را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه