امام چمعه ماسال:

حاشیه‌سازی درباره کنسرت‌ها برای فراموشی موضوعات مهمی همچون فیش‌های نجومی است

امام جمعه ماسال گفت: رهبر معظم انقلاب اینقدر بر مباحث مهمی همچون فیش های نجومی تاکید کردند چرا برخی دوست دارند تذکر یک عالم دینی را برای به حاشیه بردن مسایل اساسی، علم کنند؟

حاشیه‌سازی درباره کنسرت‌ها برای فراموشی موضوعات مهمی همچون فیش‌های نجومی است

به گزارش ۸دی به نقل از ماسال نیوز، حجت الاسلام و المسلمین سید هادی موسوی در خطبه های نماز جمعه این هفته، با اشاره به ۱۳ شهریوز سالروز ازدواج امیر المومنین علی (ع) با صدیقه طاهره فاطه زهرا (س)، گفت: یکی از معضلات جامعه ما بالا رفتن سن ازدواج و بحث طلاق است.  اخیرا گفته اند ثبت و احوال دیگر آمار طلاق را بیان نکند. با چنین کاری مشکل طلاق حل می شود؟

امام جمعه ماسال نقش مردم متدین و دینداران جامعه در حل این معضل را مهم دانسته و تصریح کرد: بسیاری از ما متدینین حرف می زنیم اما در مقام عمل می خواهیم به اندازه ارتفاع قله دماوند سکه برای مهریه تعیین کنیم.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن گرامیداشت ۱۷ شهریور سالروز قیام مردمی علیه رژیم شاهنشاهی، گفت: هنوز هم تعداد دقیق کشته های این واقعه معلوم نشده است. در زمان مبارزه برخی به شهید بهشتی گفتند حالا که رژیم دست به چنین جنایتی زده، ما تعداد کشته ها را بیشتر از آنچه هست مطرح کنیم تا واکنش مردم افزایش یابد اما شهید بهشتی با توسل به دروغ مخالفت کردند. این یعنی انصاف.

حجت الاسلام موسوی با اشاره به ۱۸ شهریور سالروز کشتار حجاج توسط آل سعود در سال ۶۶، گفت: این اتفاق و اتفاقاتی که در سال های اخیر رخ داد نشان داد که آل سعود صلاحیت مدیریت خانه خدا را ندارد.

امام جمعه ماسال با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۰۲ آمریکا گفت: در آن سال بحث آزادی زنان در سقط جنین به عنوان یک بحث محوری در رقابت ها مطرح شد. دمکرات ها به ناحق از آزادی زنان در سقط جنین حمایت می کردند.

وی افزود: اتفاقی شبیه به این مورد در ایران هم در حال شکل گیری است. عده ای با علم کردن موضوع کنسرت ها قصد دارند بهره برداری انتخاباتی کنند. آیا هم اکنون در کنسرت ها حدود شرعی رعایت می شود؟ این همه رهبر معظم انقلاب بر مباحث مهمی همچون فیش های نجومی تاکید کردند چرا برخی دوست دارند تذکر یک عالم دینی را برای به حاشیه بردن مسایل اساسی، علم کنند؟

حجت الاسلام موسوی با اشاره به معضلات مهمی همچون فقر و بیکاری جوانان اظهار داشت: چرا حاشیه سازی می کنید؟ مگر مفام معظم رهبری نفرمودند دولتی ها وارد فضاهای انتخاباتی نشوند؟

انتهای پیام /

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه