آقای خاص به گیلان آمد!

سفر رییس شورای ایران – آمریکا به ایران / مصاحبه‌ی چند ساعته‌ی هوشنگ امیراحمدی با ۸دی

استاد دانشگاه ایالتی نیوجرسی آمریکا با اشاره به مصاحبه با ۸دی گفت: این طولانی‌ترین مصاحبه‌ی من بود و قبل از این تنها با روزنامه‌ی کیهان چنین مصاحبه‌ی طولانی‌ای داشته‌ام.

سفر رییس شورای ایران – آمریکا به ایران / مصاحبه‌ی چند ساعته‌ی هوشنگ امیراحمدی با ۸دی

به گزارش ۸دی، هوشنگ امیراحمدی رئیس شورای ایران – آمریکا طی روزهای اخیر جهت گذراندن تعطیلات تابستانی به روستای زادگاه خود در دهستان شیخ نشین شاندرمن در شهرستان ماسال استان گیلان سفر کرده است.

وی از سال ۱۹۷۵ میلادی (۱۳۵۳ شمسی) در آمریکا اقامت دارد. امیراحمدی استاد دانشگاه راتگرز (دانشگاه ایالتی نیوجرسی) و مدیر مرکز مطالعات خاورمیانه این دانشگاه است. وی بنیانگذار و رئیس شورای آمریکا-ایران نیز هست. به گفته‌ی امیراحمدی این شورا مرکزی برای پژوهش و سیاست‌گذاری است و تلاش دارد ادراک متقابل مردم ایران و ایالات متحده‌ی آمریکا را نسبت به یکدیگر بهبود بخشد.

حضور امیراحمدی فرصتی بود تا پیرامون مسائل ایران و آمریکا و توافق برجام با وی گفتگویی داشته باشیم. با هماهنگی های به عمل آمده، شب ۲۴ ام مرداد ماه تیمی از پایگاه خبری ۸دی با حضور در روستای شیخ نشین با وی دیدار کردند. با توجه به مصاحبه‌های قبلی این شهروند آمریکا با مدیر مسئول ۸دی، وی انجام یک مصاحبه‌ی تفضیلی با این پایگاه خبری را پذیرفت.

طبق قرار، تیم ۸دی ساعت ۲۱:۳۰ روز دوشنبه ۲۴ مرداد در منزل پدری امیراحمدی حاضر شد اما به دلیل عدم سرو شام مصاحبه به ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه موکول شد. تیم جهت انجام مصاحبه به یکی از اتاق‌های اندرونی منزل امیراحمدی هدایت شد.

وی ابتدا نحوه‌ی انتشار مصاحبه‌های قبلی در ماسال نیوز و رسانه‌های کشور را خوب توصیف کرد و از بکار بردن برخی الفاظ در رابطه با خود در این مصاحبه‌ها گلایه کرد. مصاحبه هر چند پیوسته نبود اما بسیار طولانی شد و در ساعت ۳ بامداد به پایان رسید.

امیراحمدی درباره‌ی این مصاحبه گفت: این طولانی‌ترین مصاحبه من بود و قبل از این تنها با روزنامه‌ی کیهان چنین مصاحبه‌ی طولانی‌ای داشته‌ام.

مصاحبه‌ی اختصاصی هوشنگ امیراحمدی به زودی طی چند مرحله در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه