مردم منتظر اقدام متقابل دولت در برابر آمریکا:

جناب رئیس جمهور، لطفا مــدالـهـا را بر گردانید!

نوزدهم بهمن ماه ۹۴ رییس جمهور کشورمان جهت قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ایی در جریان تصویب برجام به محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نشان درجه بک لیاقت و مدیریت اعطا کرد.

جناب رئیس جمهور، لطفا مــدالـهـا را بر گردانید!

به گزارش سرویس سیاسی ۸دی؛ این روزها از رئیس جمهور محترم گرفته تا اعضای مذاکره کننده‌ی هسته ای و رئیس مجلس شورای اسلامی و همه‌ی کسانی که در ایجاد و اجرای فوری برجام نقش اساسی داشته اند، می شنویم که از بدعهدی و سنگ اندازی آمریکا در اجرای برجام سخن می گویند و با تشری به آمریکائیها می گویند؛ حواستان باشد که دست جمهوری اسلامی ایران بسته نیست!

علی رغم نصیحت های دلسوزانه کارشناسان و صاحب نظران حقوقی و سیاسی در مورد نقاط ابهام آمیز و مشکلات ساختاری برجام، تیم مذاکره کننده به کار خود ادامه دادند و شد آنچه که نباید می شد.

به این عزیزان باید گفت؛ شما یا مردم را نمی شناسید و یا سر در زیر برف کرده و متوجه تحریمهای جدید آمریکا در پسا برجام نشدید؟!

اگر جناب روحانی، رئیس جمهور محترم و سایر اعضای تیم مذاکره کننده، دستشان برای تنبیه شیطان بزرگ باز است، پس چرا چندین ماه به غیر از بیانه خواندن در جلوی دوربینها و فشار آورن ایمیلی، اقدام مؤثری در تقابل با آمریکا انجام نداده اند؟

ملت ایران دریافته که دولت جناب آقای روحانی با امضا و تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ در شورای امنیت سازمان ملل متحد، چنان قفلی بر دست و پای نظام اسلامی زده است که سختی آن از بتن ریخته شده در قلب رأکتور اراک هم بیشتر است.

زیرا برجام و قطعنامه ۲۲۳۱ بصورتی تنظیم گردیده که امکان هر اقدام متقابلی را از جمهوری اسلامی ایران سلب نموده، هر چند، اگر اقدامی هم در این رابطه لازم باشد، کدخدا (آمریکا) بخوبی می داند، که عمل متقابل از اعتدالیون بر نمی آید!

کدخدا (آمریکا) احتمالا خوب می داند؛ وقتی رئیس جمهور روحانی برجام را عزت و آفتاب تابان و از طرف خدا بداند، تلاش می کند ایرادات آن را بر زبان نیاورد. حال اگر آقای دکتر ظریف از بدعهدی آمریکا بگوید و یا صالحی از توطئه جدید آمریکا سخن به میان آورد و رئیس بانک مرکزی بگوید؛ از برجام هیچ نصیبی نبرده ائیم، در اینصورت آیا جناب رئیس جمهور محترم حاضر است که نقض برجام را اعلام نماید؟!

۱۹ بهمن ماه ۹۴ بود که حسن روحانی، رییس جمهور کشورمان در مراسم تجلیل از خانواده های شهدای هسته ای جهت قدردانی از زحمات تیم مذاکره کننده هسته ایی در جریان تصویب برجام به محمد جواد ظریف وزیر خارجه کشورمان نشان درجه بک لیاقت و مدیریت اعطا کرد. روحانی همچنین در این رابطه به علی اکبر صالحی، رییس سازمان انرژی اتمی نشان درجه یک شجاعت اعطا کرد.

حال با روشن شدن ابعاد جدیدی از برجام و تعطیلی تأسیسات هسته ای کشور و عدم اجرای تعهدات از سوی طرف غربی باید خطاب به آقای دکتر حسن روحانی گفت: آقای رییس جمهور! لطفا مدالها را برگردانید.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه