فرمانده انتظامي شهرستان لنگرود خبر داد؛

کشف ۱۲ موتور سیکلت مسروقه در”لنگرود”

به گزارش ۸دی، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی به راکب و ترکنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و با بررسی سوابق، از سرقتی بودن این وسیله نقلیه اطمینان حاصل کردند. فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی راکب و ترکنشین موتور […]

کشف ۱۲ موتور سیکلت مسروقه در”لنگرود”

به گزارش ۸دی، سرهنگ “حسین نیک فرد” در گفتگو با خبرنگاران گفت: ماموران انتظامی در اجرای طرح امنیت اجتماعی به راکب و ترکنشین یک دستگاه موتور سیکلت مشکوک شده و با بررسی سوابق، از سرقتی بودن این وسیله نقلیه اطمینان حاصل کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان لنگرود با بیان اینکه ماموران انتظامی راکب و ترکنشین موتور سیکلت را دستگیر کردند،افزود: دو متهم دستگیر شده در تخقیقات پلیسی به ۹ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کردند.

 نیک فرد با اشاره به دستگیری یک سارق موتورسیکلت دیگر در این شهرستان، بیان داشت: سارق ۳۴ ساله دستگیر شده در تحقیقات پلیس به ۳ فقره سرقت اعتراف کرد.

این مقام انتظامی در پایان با اشاره به اینکه موتور سیکلت های سرقتی کشف شده به صاحبان آن مسترد شد، اظهار داشت: متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

gk’v,n

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه