مزارعی که در سال پرآبی سوخت می شوند؛

آقای رئیس جمهور به داد مردم کشاورز رضوانشهر و پره سر برسید

آقای رئیس جمهور به داد مردم و کشاورزان شهرستان رضوانشهر و تالش برسید.

آقای رئیس جمهور به داد مردم کشاورز رضوانشهر و پره سر برسید

به گزارش ۸دی، محمد شکوری در ضوان خبر نوشت:

آقای رییس جمهور اینجا در رضوانشهر و پره سر شاهد ترکهای امید و آرزوهای مردم و کشاورزان هستیم.اینجا شاهد بر باد رفتن بنیان و اساس های تشکیلات زندگی های مشترک دو جین جوان و شاهد عطش قلب و روح پدران و مادران دست پینه زده کشاورزان هستیم . آقای دکتر روحانی کجایند آنانیکه که با نام حمایت از منابع طبیعی و محیط زیست در روند اجرایی بزرگترین خواسته مردم و بزرگترن خدمات دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران سنگ اندازی کرده و نگاهی نیز به چشم های درمانده و نگاههای اشک آلود و پر از آه و درد مادران کمر خمیده این مرز و بوم نمی کنند.

کجایند ابتکارهایی که نه میدانند امید چیست و نه آرزو و شرمندگی پدران در مقابل فرزندان چیست؟

اینجا دیدم پدری در مزرعه با خواندن دعای رزق و روزی ، با داشتن هفت لیسانس و فوق لیسانس در خانه که همگی نیز بیکار هستند ، با سطلی کوچک از رودخانه ای دوردست آب برداشته و در اعماق فرو رفته مزرعه برنج خود که در حال زرد شدن و فرو ریختن است و قرار است امسال خرج عروسی دختری که چند سال نامزد مانده و باید راهی خانه بخت شود را بدهد.

آقای روحانی و این نه راهی برای نجات مزرعه بلکه راهی برای تسکین دردهای که در دل دارد است.

پای سخن که نشستیم می گویند : من از این انقلاب و نظام راضی هستم و در راه خدمت به مردم و این انقلاب دست و انگشتم را نیز از دست داده ام و خدا رو شکر که امنیت داریم و توانستیم فرزندامان را راهی دانشگاه آن هم با رتبه های تک رقمی و چند رقمی کنیم و مدرکشان را قاب کرده و جهت یادگاری نگه دارند .

دختر بزرگش که دانشجوی دکترای منابع طبیعی و کشاورزی می باشد می گوید : ما پول آب داده ایم اما نمی توانیم به لطف ابتکارهایی که در گذشته و حال مزارع خودمان را آبیاری کنیم و می گوید آیا خانم ابتکار تا کنون سد شفارود را دیده است؟

پیرمردی دیگر که بر سر مرز بیجار خود در حین دفن فرزندش است می گوید: خدا آنان را که موجب عدم پیشرفت این مرز و بوم شده و چوب لای چرخ خدمات نظام می گذارند لعنت کند.

مادری دیگر می گوید : این دولت پدری دارد که من به او رای داده ام! این نظام نیز پدری دارد که امام ما بوده و او نیز به این دولت رای اعتماد داده است ! اما چرا فرزندی از فرزندان این دولت بی دلیل در امور کار دیگری دخالت می کند؟

آقای رئیس جمهور اینجا رضوانشهر و پره سر با بیش از یکصد هزار نفر جمعیت و داشتن پیشینه و تمدن ۳ هزار ساله تاریخی که به گزارش فرماندار شهرستان آقای امام پناهی شرکت ۱۰۳ درصدی در انتخابات ریاست جمهوری داشته و رای اعتماد کامل به دولت اعتدال داده اند ، امروز گلایه از نا عدالتی ها دارند و گویا فرماندار شهرستان در مقابل برخی از کم بینان و چوب لای چرخ کن ها برای پیگیری احداث سد شفارود تنها مانده .

دکتر حسن روحانی امروز مردم اینجا با داشتن زیباترین و برترین و بزرگترین مناطق ییلاقی و جنگلی و توریستی حتی در ییلاقات و قشلاقات خود جایی ندارند.

امروز جوانان این منطقه بر اثر عدم حمایت مسئولین حوضه کشاورزی دست به تن فروشی مزارع خود می زنند و حیثت خود را به حراج می گذارند .

آقای رئیس جمهور اینجا مردم با سطل و آب معدنی و … مزارع خود را سبز نگه می دارند و فرماندار دستور حمل آب با خودرهای آبرسان را نیز داده است.

خانم ابتکار دانشمند  و گروه های به اصطلاح طرفدار محیط زیست  آیا تا کنون بر سر سفره مستضعفین تالشی نشسته اید؟ آیا قوم تالشی را می شناسید ؟ آیا منطقه رضوانشهر را از نزدیک دیده اید؟ آیا درد و غم این مردم را جویا شده اید؟ خانم ابتکار معاون رئیس جمهور پروژه ای که بیش از ۳۰ سال قدمت مصوبه ای دارد را چرا علم بلا می دانید؟ آیا دوست دارید ویلاهای لوکسی بکاریم؟ باورهایتان را مردم پوچ می پندارند ، نظرات کارشناسی شما محترم ولی ناکارشناسی ها و نارکارآمدی های بسیار را مردم نمی خواهند و مردم تالش با سواد ترین ها را دارند و می دانند که این حق مسلم منطقه است . اینجا مردم در حال از دست دادن فرزندان خود هستند .

جناب آقای روحانی به فکر دعای خوش و خیر مادران کمر خمیده تالش باش و اگر وقت کردی سری به تصویر های مزارع پاره شده ترک برداشته  بزنید.

 

07

08

09

10

11

12

13

14

15

انتهای پیام/

vq,hkaiv , hofhv vq,hkaiv

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه