نماینده‌ی مردم صومعه سرا:

از انتصابات فامیلی در ادارات صومعه سرا خودداری می‌کنم

نماینده‌ی مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا پایان تابستان ۹۵، پنجاه روستای این شهرستان آسفالت می شود، گفت: از انتصابات فامیلی در ادارات شهرستان خودداری می کنم.

از انتصابات فامیلی در ادارات صومعه سرا خودداری می‌کنم

به گزارش ۸دی، سیدکاظم دلخوش در مراسم تجلیل از کشاورزان نمونه شهرستان در کانون شهید بهشتی صومعه سرا با بیان اینکه کار کشاورزی پر زحمت ترین کارهاست اما در این بخش دچار چالش هایی هستیم، اظهار کرد: میانگین سطح کشت برنج در اراضی هفت دهم هکتار است که با وضعیت هزینه های روز، کشاورز نمی تواند زندگی خود را تامین نماید.

وی، وضعیت توتون و دخانیات را در استان گیلان رو به نابودی عنوان کرد و افزود: سطح زیر کشت درخت توت از ۱۲ هکتار به ۴ هزار هکتار کاهش یافته است.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مسئولان بخش کشاورزی باید در استان های شمالی به سمت راه اندازی صنایع تبدیلی – تکمیلی و صنعت گردشگری حرکت کنند.

دلخوش با بیان اینکه منابع طبیعی و کشاورزی نسبت به جذب سرمایه گذار تلاش نمایند، خاطرنشان کرد: باید از اراضی کشاورزی و منابع طبیعی در راستای حل مشکلات مردم بهره مند شد.

وی با بیان اینکه اگر طرح هایی در ذهن مسئولان است که سبب بهره برداری درست کشاورزان از اراضی کشاورزی می شود ارائه دهند تا در مجلس طرح شود، اظهار کرد: در غیر این صورت وضعیت کشاورزی ما رو به بهبود نخواهد بود و به دلیل کوچک شدن زمین کشاورزی، کشاورز دچار آسیب می شود.

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در دو ماه نخست امسال ۲۲ روستای این شهرستان مورد آسفالت قرار گرفته است، افزود: تا پایان تابستان امسال اجرای آسفالت به ۵۰ روستا می رسد.

دلخوش با بیان اینکه شهرستان صومعه سرا باید از بن بست خارج شود، گفت: اولین فاز فومن به ضیابر و جاده خاکیان در دست اجرا است تا مسافرها با ورودیه شهرستان، مشتاق به آمدن در سطح شهر باشند.

وی با اشاره به انتصابات مدیران شهرستان، تصریح کرد: از دادن پست به اقوام خود جلوگیری می کنم و فقط افرادی را که به دور از فامیل بازی برای مردم خدمت می کنند به کار خواهم گرفت.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه