نماینده رشت: از طرف آقای رفیعی عذرخواهی می کنم

جزئیات عذرخواهی نیمه شب حجت الاسلام رفیعی در تماس با کوچکی نژاد!/ برخی سودجو می خواهند سواستفاده کنند

نماینده مردم رشت به عذرخواهی حجت الاسلام رفیعی از مردم گیلان اشاره داشت و گفت: رفیعی در تماس با من حرف خود را نقض کرده و خواسته که از طرفش عذر خواهی کنم.

جزئیات عذرخواهی نیمه شب حجت الاسلام رفیعی در تماس با کوچکی نژاد!/ برخی سودجو می خواهند سواستفاده کنند

جبار کوچکی نژاد در گفتگو با خبرنگار ۸دی در پی حواشی ایجاد شده سفر حجت الاسلام رفیعی به گیلان با اشاره بر اینکه اگر آقای رفیعی بیان کرده که در خیابان های گیلان زنان نیمه عریان هستند ، گفت: اگر چنین بیانی از زبان این استاد حوزه و دانشگاه بوده، حرفش کاملا کذب است.
وی با بیان اینکه رفیعی باید مواضع خود را اصلاح کند، گفت: حجت الاسلام رفیعی باید از مردم گیلان بابت حرفی که زده عذرخواهی کند.
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آقای رفیعی نیمه شب گذشته با من در این خصوص تماس گرفته است، گفت: حجت الاسلام رفیعی در تماس با من حرف خود را اصلاح کرد.
کوچکی نژاد با بیان اینکه رفیعی گفته اگر این حرف را هم زده اشتباه کرده است، ادامه داد: وی در تماس با من تاکید داشته و من را مجاز دانسته که اعلام کنم آقای رفیعی اشتباه کرده است.
این نماینده مجلس با تصریح بر اینکه رفیعی از مردم گیلان عذرخواهی کرده است، افزود: گرچه این عذرخواهی آقای رفیعی در فضای مجازی و سایت ها نیز منتشر شده است.
وی با تاکید بر اینکه رفیعی از مواضع خود عقب نشینی کرده است، گفت: ما باید در موضع گیری های خود مواظب باشیم تا بی حجابی را گسترش ندهیم.
کوچکی نژاد با اشاره بر اینکه باید از حقوق گیلانی و گیلانی دفاع کنیم، بیان داشت: باید در مقابل معاندین و هنجار شکنان که بی حجابی را می خواهند در گیلان گسترش بدهند، بایستیم و جلویشان را بگیریم.
وی با اشاره بر اینکه رفیعی تاکید کرده که روی سخنش به میهمانان بوده است، گفت: نظر ایشان به میهمانانی بوده که از جای دیگر به گیلان می آیند و ایام تعطیلات در ساحل دریا کشف حجاب می کنند.

کوچکی نژاد با اشاره به اینکه تجمع در این رابطه نسبت به روحانیت قابل قبول نیست، گفت: این افراد سود جو هستند که می خواهند از این فضای غبار الود به اهداف خود برسند.

وی با بیان اینکه مسوولین استانی و متولیان امر در وزارت کشور باید با مقوله بدحجابی مقابله کنند، گفت: مسوولین فرهنگی و کسانی که در وزارت کشور موظف هستند باید در مقابل کسانی که می خواهند به فرهنگ ما لطمه بزنند یا تحرکات غیر متعادلی از خود بروز دهند، با آنها برخورد کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
فرنود
خبر ها حاکی از آن است با توجه به ماه مبارک رمضان خیلی از استخر های شنا در روز باز هستند و در کافی شاپ های خود پذیرایی انجام می دهند مسئولین کجایند حتما باید بمانیم تا از دیگر استانها بیایند و تذکر بدهند بد هم یه عده متعصب بگویند چرا دیگران تذکر داده اند
رشتی
اصلا نیازی به عذر خواهی نیست چون حرف حق رو باید پذیرفت ... اشکال از مسئولان استانی و کشوری است که نسبت به بی بند و باری اخلاقی که هر سال رو به فزونی می رود خود را به خواب زده اند... حالا که یکی پیدا شده ما رو به این عیب بزرگمون واقف کرده که نباید زمین و زمان رو به هم بدوزیم که نه ... ما امام زاده ایم؟!!
یاسر مسجدی
سلام درسته ، اصلاً نیازی به عذرخواهی نبود. یه عده میخوان با جوسازی و فرار به جلو راه رو برای آمرین به معروف و ناهیان از منکر در آینده ببندند تا کسی از ترس آبروریزی و محکوم شدن امر به معروف و نهی از منکر نکنه !!! بعضی ها هم توی مجلس که در مواقع حساس که باید اعلام موضع کنند، اعتراض کنند، انتقاد کنند، پیگیری کنند ، میکروفون هاشون خاموشه و با موبایل هاشون بازی می کنند الان فریاد «به ما توهین کردند» سر می دن !!!
ناشناس
حجه‌الاسلام والمسلمین رفیعی درگفتگو با صریح خبر:منظورم مردم گیلان نبودوقصد توهین نداشتم و رسما ازمردم گیلان نه یکبار بلکه ده بارعذرخواهی میکنم http://sarihkhabar.ir/?p=3255 @sarihkhabar @sarihkhabar
علی
با موضع گیری ضعیف... بتواند موج سواری خوبی کند و هزینه های امربه معروف را باز بیشتر کردید حتی دیگر یک منبری هم راحت نمیتواند واقعیت بی حجابی مفرط زنان و مردان گیلانی و همچنین مسافران را بیان کند
ناشناس
واقعا به آقایان برخورد آقای رفیعی برای چی باید عذر خواهی کنه؟؟ بی حجابی در این استان بیداد میکنه !!!! آقایان منتظر عذر خواهی دکتر رفیعی هستند !!!! الان توی خیابان های انزلی و رست ولا هیجان کلا همه مسافرند دیگه!!!??? این همه بودجه فرهنگب را صرف کدوم منافع شخصی کردید که الان اینقدر برآشفته شدید
شهروند
این نماینده مورد حمایت جریانات ارزشی استان(!!) همینقدر متوجه نبود که واکنش احساسی و نمایشی خودش در مقابل اظهارات به حق آقای رفیعی -که مثل آقایان اظهاراتشون برای تبلیغاتی شدن و مهم نشون دادن خودشون نبود و از روی یه درددل دلسوزانه بود- غیرمستقیم در تأیید وضعیت پوشش در گیلان بود این نماینده فعال و پر رنگ در مباحثات مجلس، مدتی هست که برای عقب نماندن از مواضع شخص شخیص نماینده معروف به نمک خورده و نمکدان شکسته اصلاحاتچی های گیلان میخواد سریع نسبت به هر موضوعی واکنش نشون بده که خوب طبعا درصد سوتی هم در این شرایط بالا میره شاید بهتر باشه که ایشون همونطور در سکوت و کما فی السابق برای مردم که نه، برای دور بعد انتخابات مجلس کار کنن
یاسر مسجدی
وصیت نامه شهید سعید زقاقی به مادرش: مادرم زمانی که خبر شهادتم را شنیدی گریه نکن ... زمان تشییع و تدفینم گریه نکن ... زمان خواندن وصیت نامه ام گریه نکن ... فقط زمانی گریه کن که مردان ما غیرت را فراموش می کنند و زنان ما عفت را ... وقتی جامعه ما را بی غیرتی و بی حجابی گرفت، مادرم گریه کن که اسلام در خطر است ... شادی روح شهدا صلوات
کاس آقا
اقاق نماینده اوایل دهه 70 یادت هست در خیابانها و پارکهای شهر رشت و دهکده ساحلی انزلی به خاطر بدحجابی نه بی‌حجابی و در تالارها و باغهای اطراف شهر رشت جشن عروسی مختلط برپا بود نسبت به جمع‌آوری آنان اقدام و شما بدون اطلاع همراهان بعضی از آنان را در گوشه‌ای مورد لطف دستهای خود قرار میدادی(سیلی میزدی)؟!!! حالا کاسه داغ‌تر از آش شدی!! نفاق تا چه اندازه؟ انسانها با گذشت زمان عاقل‌تر میشوند اما شما به احتمال زیاد در آینده بجای ایمن آباد از امین آباد سر در خواهی آورد.
در حاشیه