سخنگوی شواری ائتلاف اصولگرایان گیلان:

ائتلاف و وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در مرحله اول بود/ تک رأی دادن خیانت به انقلاب و ارزش ها است

سخنگوی شواری ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه ائتلاف و وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در مرحله اول انتخابات بود، گفت: اگر خواهان پیروزی و سربلندی هستیم نباید تک رای بدهیم.

ائتلاف و وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در مرحله اول بود/ تک رأی دادن خیانت به انقلاب و ارزش ها است

به گزارش ۸دی، نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع  نخبگان  اصولگرا در کوچصفهان با تبریک  حلول ماه رجب اظهار کرد: خداوند  توفیق بهره بردن از ماه رجب را به همه ما عطا نماید.

وی با بیان اینکه مردم در  مرحله اول انتخابات پیروز واقعی این عرصه بودند، افزود : ۱۰اردیبهشت تکمیل کننده  حماسه ۷اسفند است.

سخنگوی شواری ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه  کاندیداهای اصولگرا در دور اول انتخابات  فاتح مجلس بودند، تصریح کرد:   امیدواریم در مرحله دوم انتخابات  موفقیت مرحله اول تکمیل شود.

علیزاده با بیان این نکته که در مرحله اول دهمین دوره انتخابات مجلس ۵۳ نفر در حوزه انتخابیه رشت کاندیدا شده بودند، افزود: بیشتر این افراد وابسته  به جریان اصولگرایی بودند.

وی  از حمایت گسترده کاندیداهای اصولگرا و مردم از ائتلاف اصولگرایان خبر داد و گفت:  در چند روز اخیر نیز آقایان احمدی و عباسی از ائتلاف اصولگرایان  حمایت کردند که قابل تقدیر است.

سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان گیلان با بیان اینکه در مرحله اول ۱۰نماینده از گیلان وارد مجلس شدند، افزود: همه این افراد منتخب از اصولگرایان هستند.

علیزاده با بیان اینکه برای استمرار این راه باید تلاش خودمان را بیشتر کنیم، ادامه داد: عرصه انتخابات عرصه تلاش و مدیریت است.

وی با بیان اینکه ائتلاف و وحدت رمز پیروزی اصولگرایان در مرحله اول انتخابات بود، افزود: اگر خواهان پیروزی و سربلندی هستیم  نباید تک رای بدهیم زیرا تک رای دادن خیانت به انقلاب و ارزش ها است.

منبع: کاسپین

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه