دستگیری سارقان منزل در آستارا که با خانمی از جمهوری آذربایجان همدست بودند

فرمانده انتظامی شهرستان آستارای استان گیلان از دستگیری ۲ نفر سارق و کشف ۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارقان منزل در آستارا که با خانمی از جمهوری آذربایجان همدست بودند

به گزارش ۸دی، سرهنگ رحیم مهدی زاده  فرمانده انتظامی شهرستان آستارا گفت: ماموران پلیس آگاهی این شهرستان در پی اعلام وقوع یک فقره سرقت طلا از منزل با روش تخریب درب ورودی، جهت بررسی صحنه جرم در محل حاضر شدند.

سرهنگ مهدی زاده افزود: ماموران پس از بررسی صحنه جرم و اطمینان از صحت موضوع دستگیری سارق و کشف اموال مسروقه را در دستور کار خود قرار دادند.

مهدی زاده با اشاره به اینکه ماموران با استفاده از شگردهای پلیسی به فردی سابقه دار مظنون و وی را  به مقر آگاهی انتقال دادند، تصریح کرد:متهم به سرقت مذکور و دوفقره سرقت دیگر با همدستی خانمی تبعه کشور جمهوری آذربایجان اعتراف و اعلام داشت طلاها در دست متهمه می باشد.

وی اظهار داشت: ماموران در یک اقدام ضربتی خانم آذربایجانی را قبل از خروج از مرز کشور دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده وی به بزه انتسابی خود اعتراف و بیان داشت طلاها را به قیمت ۲میلیون و ۵۰۰ هزار ریال فروخته است.

این مقام انتظامی بیان داشت:ماموران با راهنمایی متهمه ،طلافروش مالخر را دستگیرو هر دو متهم ۲۷و ۳۰ ساله را به همراه مالخر ۴۷ ساله جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی کردند.

سرهنگ مهدی زاده در پایان با بیان اینکه متهمان از آن طریق با صدور قرار ۵۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند از شهروندان خواست:همواره از قفل و چفت های استاندارد و ایمن در درب ورودی منازل خود استفاده کنند.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه