شاهکار شهرداری انزلی: پل عابر بی پله که تابلوی تبلیغاتی شد!

شهرداری بندرانزلی پلی عابر پیاده در منطقه غازیان این شهر میدان مالا نصب نموده است که با وجود گذشت چند ماه از احداث آن هیچگونه پله ای برای عبور عابران پیاده در آن منطقه وجود ندارد.

شاهکار شهرداری انزلی: پل عابر بی پله که تابلوی تبلیغاتی شد!

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه خبری افق انزلی شهرداری بندرانزلی پلی عابر پیاده در منطقه غازیان این شهر میدان مالا نصب نموده است که با وجود گذشت چند ماه از احداث آن هیچگونه پله ای برای عبور عابران پیاده در آن منطقه وجود ندارد.

نکته جالب این است که از این پل بی پله به عنوان یک تابلوی تبلیغاتی بزرگ آنهم برای تبلیغات محصولات خارجی استفاده شده است که مغایر با نام سال و اقتصاد مقاومتی می باشد.

این پل عجیب و غریب موجبات اعتراض مردم را در شبکه های اجتماعی مختلت در بر داشته است ، مثلا صفحه اجتماعی لوتکا در این خصوص نوشته:
شهرداری انزلی برگزار می کند: مسابقات پرش روی پل عابر پیاده !

بیشتر از سه ماه از نصب پل عابر پیاده در میدان مالا می گذرد اما به نظر می رسد شهرداری بندرانزلی نصب پله های این پل را فراموش کرده است !
نکته جالب نصب بیلبورد های تبلیغاتی روی پل می باشد اما هنوز هیچ خبری از پله های این پل عابر پیاده نیست !
پیشنهاد می کنیم با همت شهرداری انزلی و شورای شهر، یک دوره مسابقه پرش روی پل برگزار شود و افرادی که بتوانند از روی زمین به ارتفاع سه متری بپرند و از آن طرف پل از ارتفاع سه متری روی زمین فرود بیایند به قید قرعه برنده جایزه هزینه های درمانی خویش در بیمارستان بندرانزلی شوند.
در اینجا می توانید عکسهای این پل عابر را مشاهده نمایید:

 

پل عابر پیاده پل عابر پیاده

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه