شهردار شاندرمن:

آقایان مسئول! شاندرمن هم شهر است، لطفا به اینجا هم توجه کنید

شهردار شاندرمن خواستار توجه بیشتر اداره برق، نیروی انتظامی و پلیس راهور به مسایل شهری در ایام تعطیلات نوروز شد.

آقایان مسئول! شاندرمن هم شهر است، لطفا به اینجا هم توجه کنید

به گزارش ۸دی، سید نظام عبدالحسین زاده شهردار شاندرمن ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی ماسال، خطاب به رییس اداره برق شهرستان ماسال اظهار داشت: آقای رییس محترم اداره برق! شاندرمن هم شهر است. چرا فکری به حال روشنایی بلوار امام خمینی (ره) به سمت پونل نمی کنید.

وی افزود: علی رغم پیگیری های مکرر بنده، پرسنل شهرداری و فرماندار محترم، در ایامی که مسافران زیادی به شهر شاندرمن مراجعه می کنند بلوار امام خمینی (ره) این شهر که مرکز شهر و خیابان اصلی شهر است روشنایی مناسب ندارد و اداره برق هم به این مشکل رسیدگی نمی کند. متأسفانه بسیاری از لامپ ها سوخته اند و اداره برق نسبت به تعویض این لامپ ها اقدام نمی کند.

شهردار شاندرمن با درخواست از مسئولان انتظامی و راهور جهت توجه بیشتر به شهر شاندرمن گفت: مشکل دوم ایام نوروز، نبود پلیس راهور در شهر شاندرمن است. در حالی که در گذشته پرسنل راهور در میدان آرش و شهدا حضور داشتند اما در ایام تعطیلات نوروز و زمانی که شهر، دارای ترافیک زیادی است از پلیس راهور در این شهر خبری نیست.

عبدالحسین زاده تأکید کرد: در ایام سال و در بازار هفتگی پنجشنبه، مأموران راهور بیشتری در شهر حضور داشتند اما متأسفانه در تعطیلات نوروز خبری از نیروهای راهور نیست و حرف من به مسئولان انتظامی و راهور این است که شاندرمن هم شهر است لطفا نگاهی هم به اینجا داشته باشید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه