استاندار گیلان؛

حتی یک ریال از اعتبارات پژوهشی نباید برگشت داده شود

نجفی گفت: دستگاه های اجرایی مشمول یک درصد اعبارات پژوهشی همکاری لازم را با دانشگاه گیلان و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برای جذب این اعتبارات انجام دهند و حتی یک ریال از این اعتبارات نباید برگشت داده شود .

حتی یک ریال از اعتبارات پژوهشی نباید برگشت داده شود

به گزارش ۸دی، استاندار گیلان امروز در شورای برنامه‌ریزی استان گفت : پروژه‌های سفر کاروان تدبیروامید به گیلان  با پیشرفت بالا در حال انجام است.

محمد علی نجفی در این جلسه بر ضرورت ارائه برنامه‌های دستگاه‌ها برای سال ۹۵ تأکید کرد و افزود : با توجه به محدودیت اعتبارات تا زمانیکه پروژه‌های عمرانی با پیشرفت کار  بالا که از سال‌های گذشته باقی مانده است  به اتمام نرسد  به سمت آغاز  پروژه‌های جدید که در شرایط فعلی توجیه اقتصادی ندارد نخواهیم رفت.

IMG_3263

استاندار گیلان با اشاره به اینکه یکی از اقدامات رئیس جمهور به گیلان اختصاص اعتبارهای  موثر به پروژه‌های در حال اجرا است خاطر نشان کرد : پروژه‌های سفر رئیس جمهور با پیشرفت بالا در حال انجام است .

وی به بررسی بودجه سال ۹۵ اشاره و تصریح کرد : مدیران دستگاه‌ها با استفاده از فرصت نمایندگان مجلس در ارتقاء هرچه بیشتر سهم بودجه استان بهره لازم را  ببرند.

IMG_3253

نجفی زمان بررسی بودجه را فرصتی استثنائی برای استان دانست و افزود : انتظار ما از نمایندگان استان این است که از ظرفیت مدیران دستگاه‌ها برای جزئیات بودجه استفاده کنند.

وی همچنین با بیان اینکه در ۲.۵ سال اخیر بخش عمده‌ای از مشکلات استان در محیط زیست رفع شده است افزود : طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب و تأکید رئیس جمهور درخصوص اینکه هیچ اقدام توسعه‌ای بدون نگاه به مسائل زیست محیطی نمی‌تواند رو به جلو برود اقدام می کنیم .

IMG_3251_0

استاندار گیلان افزود :اما  از محیط زیست استان نیز انتظار داریم برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف در خصوص حمایت از پروژه های توسعه ای و سرمایه گذاری های بخش خصوصی را ارائه کند.

نجفی به اشتیاق بالای سازمان مردم نهاد درخصوص مشارکت در اقدامات زیست محیطی اشاره و تصریح کرد : بخش عمده‌ی کار محیط زیست اقدامات فرهنگی است که باید از ظرفیت بالای صدا و سیما در این بخش بهره‌مند شد.

IMG_3260

استاندار گیلان در خصوص اعتبارات پژوهشی نیز خاطرنشان کرد : دستگاه های اجرایی مشمول یک درصد اعبارات پژوهشی همکاری لازم را با دانشگاه گیلان و سازمان مدیریت وبرنامه ریزی برای جذب این اعتبارات انجام دهند و حتی یک ریال از این اعتبارات نباید برگشت داده شود .

گفتنی است در پایان این مراسم نیز از فصلنامه پژوهشی، فرهنگی و اجتماعی «فرهنگ گیلان» با صاحب امتیازی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان  که پس از ۷ سال وقفه منتشر شد رونمایی گردید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه