فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان:

باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم/اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمن به مرزهای کشور نفوذ می‌کرد

سردار حق بین گفت: باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم و اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمن به مرزهای کشور ما نفوذ می‌کرد ولی اقتدار نظام و شهدای ما، دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم/اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمن به مرزهای کشور نفوذ می‌کرد

به گزارش ۸دی، سردار محمدعلی حق بین در مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، حامد کوچک زاده که با حضور جمعی از مسئولان و بسیجیان گیلانی برگزار شد ضمن تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: باید ریشه انقلاب را بررسی کنیم و توجه به اینکه چگونه در مسیر انقلاب قرار گرفتیم و چه کسانی ما را در این مسیر قرار دادند.

وی با بیان اینکه امام راحل ما را در مسیر انقلاب هدایت کرد افزود: انقلاب اسلامی ما همه معادلات دشمن را به هم ریخت و هر موقع دشمنان علیه انقلاب اقدام کردند مردم به صحنه آمدند و علیه جهانخواران شعار دادند.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان، تصریح کرد: دشمنان ما قصد دارند ما را از مسیر دین، انقلاب و راه شهدا خارج کنند و ناامنی به وجود آورند ولی ما باید مراقب باشیم و هرگز کنار دشمن قرار نگیریم.

سردار حق بین اظهار کرد: شهدای امروز ما جوانان این نسل هستند؛ جوانانی که هر چند در زمان انقلاب نبودند ولی درک درستی از انقلاب دارند و می دانند که باید از انقلاب دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: باید جبهه مقاومت را تقویت کنیم و اگر شهدای مدافع حرم نبودند دشمن به مرزهای کشور ما نفوذ می‌کرد ولی اقتدار نظام و شهدای ما، دشمن را وادار به عقب نشینی کرد.

فرمانده لشکر عملیاتی سپاه قدس گیلان گفت: باید تلاش کنیم که شهدا و خداوند را از خود راضی کنیم و تکلیف بزرگی داریم و نباید اشتباه کنیم و باید با حفظ وحدت در کنار یکدیگر همیشه در صحنه حاضر باشیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه