مدیرکل راه و شهرسازی گیلان؛

آزادراه سراوان ـ رحیم‌آباد در گیلان احداث می گردد

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از احداث آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد با مشارکت بخش خصوصی در این استان خبر داد.

آزادراه سراوان ـ رحیم‌آباد در گیلان احداث می گردد

به گزارش ۸دی، شعبان‌علی خاوری پیش از ظهر امروز در جلسه راه و شهرسازی گیلان با تاکید بر مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح‌های راهسازی در استان اظهار کرد: با توجه به جاذبه‌های گردشگری، وجود دریای خزر، بندرها و قرارگرفتن در مسیر کریدور شمال ـ جنوب در گیلان، احداث راه‌های مواصلاتی به‌ویژه آزادراه دارای اهمیت بسیاری در این استان است.

وی به عبور گردشگران بسیار از جاده‌های گیلان اشاره کرد و افزود: احداث جاده با استانداردهای بالا موجب حضور بیشتر گردشگران و رونق اقتصادی در منطقه می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان از احداث آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد با مشارکت بخش خصوصی در این استان خبر داد و بیان کرد: آزادراه مذکور به روش سرمایه‌گذاری بی.او.تی احداث می‌شود.

خاوری، احداث آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد را سبب تحول بسیار در حمل و نقل گیلان خواند و تصریح کرد: احداث آزادراه مذکور موجب کاهش تراکم تردد در جاده‌های شرق استان می‌شود.

وی سرمایه اجرای طرح مذکور به روش بی.او.تی را به عهده سرمایه‌گذار عنوان کرد و گفت: طراحی، ساخت و بهره‌برداری از تعهدات طرف قرارداد است.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد در مدت سه سال اجرایی می‌شود، خاطرنشان کرد: احداث آزادراه مذکور پروژه ملی محسوب می‌شود و یکی از بسترهای توسعه در گیلان است.

خاوری یادآور شد: اجرای پروژه آزادراه سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ املش ـ رحیم‌آباد نقش مهمی در تسریع حمل و نقل کالا، مسافر و توسعه منطقه دارد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه