سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان:

امروز همه نیروهای ارزشی و انقلابی در کنار هم قرار دارند و در جبهه انقلاب وفاق و همدلی موج می‌زند

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان گفت: امروز همه نیروهای ارزشی وانقلابی در کنار هم قرار دارند و در جبهه انقلاب وفاق و همدلی موج می‌زند.

امروز همه نیروهای ارزشی و انقلابی در کنار هم قرار دارند و در جبهه انقلاب وفاق و همدلی موج می‌زند

به گزارش ۸دی، نظرعلی علیزاده امروز در همایش بزرگ گفتمان انقلاب اسلامی در مسجد صاحب الزمان تالش اظهار داشت: امروز همه نیروهای ارزشی و انقلابی در کنار هم قرار دارند و در جبهه انقلاب وفاق و همدلی موج می‌زند.

وی افزود: این همسویی و هماهنگی در کل کشور به نفع جریان انقلاب به‌وجود آمده و نسبت به مقاطع گذشته وحدت نیروهای جبهه انقلاب بی‌سابقه است.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان تأکید کرد: انقلاب اسلامی پس از ۳۸ سال ذره‌ای از آرمان‌های خود فاصله نگرفت و از مسیر خود منحرف نشد بلکه با وسعت بیشتر رو به جلو به پیش می‌رود و ما امروز مدعی هستیم هر شکست و پیروزی در دنیا به موضع ایران بستگی دارد.

علیزاده به دو گفتمان انقلاب اسلامی و گفتمان غرب گرایی در جبهه داخلی اشاره کرد و گفت: این تقابل قبل و بعد از انقلاب وجود داشت و کسانی‌که در عرصه گفتمان غرب‌گرایی نقش آفرینی می‌کنند به‌دنبال بازگشت آمریکا هستند و این جبهه فعال و پر تنش در بین خود در تلاش هستند در عرصه انتخابات فضایی را ایجاد کنند تا مجلس شورای اسلامی طوری ساخته شود که هم سویی با گفتمان غرب‌گرایی داشته باشد و این‌ها از گفتن دیدگاه‌های علنی خود ابایی ندارند.

وی دو انتخابات آینده را مهم و سرنوشت‌ساز در عرصه گفتمانی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی خواند و تأکید کرد: در آستانه انتخابات همه ما دو وظیفه مهم بر عهده داریم اول اینکه تلاش کنیم با حضور حداکثری خود هفتم اسفند، در پای صندوق‌های رأی یک رکورد جدید در تاریخ انقلاب ثبت کنیم.

سخنگوی ائتلاف اصولگرایان گیلان اظهار کرد: وظیفه دوم ما این است که در انتخابمان دقت کنیم و به توصیه مقام معظم رهبری که “اگر یک نفر نفوذی در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی وارد شود پایه‌های اصلی انقلاب را از درون می‌پوکاند”، توجه کنیم.

منبع: تسنیم

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
علی
با سلام چرا لیست اصولگرایان گیلان اعلام نمیشه؟سخنرانی بسه؛ همه اکثر استان ها لیست شان را اعلام کردند بجز گیلان
در حاشیه