رییس شورا باید طی نامه ای شهردار را دعوت می کرد/ عملکرد شهردار در این شش ماه نادیده گرفته شده است

شیرزاد در ادامه گفت: ما سال گذشته در چنین زمانی بحث استیضاح خلیلی شهردار سابق رشت را داشتیم و او را استیضاح کردیم. فقط یک ماه گذشته و الان هم داریم شهردار دوم را استیضاح می کنیم و این نشانه عدم ثبات مدیریت در شورای شهر رشت است

رییس شورا باید طی نامه ای شهردار را دعوت می کرد/ عملکرد شهردار در این شش ماه نادیده گرفته شده است

به گزارش خبرنگار ۸دی، فاطمه شیرزاد عضو شورای شهر رشت در جلسه این شورا با اشاره به استیضاح شهردار رشت گفت: حرف من این است که قانون رعایت شود و ما در چارچوب قانون حرکت کنیم. رییس شورا باید طی نامه ای شهردار را دعوت می کرد اما هیات رییسه می گوید که ما ۶ماه پیش سوالات خود را پرسیدیم اما مسکوت ماند. اما از آن ۶ ماه تا حالا کارهای زیادی در شهرداری انجام شده است و باید منطقی فکر کنیم که عملکرد شهردار تغییر کرده است.

وی در ادامه گفت: نمی توان ۶ماه پیش یک سوالی را پرسید و امروز شورا بگویند که از آن سوالها قانع نشدیم. چون عملکرد شهردار در این شش ماه نادیده گرفته شده است.

شیرزاد در ادامه گفت: ما سال گذشته در چنین زمانی بحث استیضاح خلیلی شهردار سابق رشت را داشتیم و او را استیضاح کردیم. فقط یک سال گذشته و الان هم داریم شهردار دوم را استیضاح می کنیم و این نشانه عدم ثبات مدیریت در شورای شهر رشت است.

وی در پایان با انتقاد به نبود امنیت در شورا گفت: مدارک و اسناد شخصی من چطور بیرون رفته است؟

البته شنیده های خبرنگار ۸دی از روابط عمومی شورای شهر حکایت از این دارد که خود اعضای شورا این اسناد را بیرون نداده اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه