۵۸ بازاری متخلف در آستارا جریمه شدند

رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت آستارا گفت: در دی ماه امسال با انجام بازرسی از واحدهای مختلف صنفی ، ۵۸ متصدی متخلف در این شهرستان جریمه شدند.

۵۸ بازاری متخلف در آستارا جریمه شدند

به گزارش ۸دی، بیژن خالق وردی پور گفت: با هدف اعمال سیاست تنظیم بازار و اصلاح نظام توزیع با محوریت عدالت گستری ، نظارت بر واحدهای توزیعی ، تولیدی و خدماتی به صورت جدی اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه در این مدت یکهزار و ۴۴۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی و نانوایی های این شهرستان صورت گرفته است ، اضافه کرد: در دی ماه امسال متخلفان در مجموع به میزان ۲۷ میلیون و ۱۶۰ هزار و ۷۲۴ ریال از سوی اداره تعزیرات حکومتی جریمه شدند.
وی تخلفات صورت گرفته در دی ماه را ۵۸ مورد عنوان کرد و افزود: گرانفروشی ، عدم درج قیمت ، کم فروشی و عدم صدور صورتحساب به ترتیب جزو بیشترین تخلفات متصدیان واحدهای صنفی در شهرستان آستارا است.
وی با اشاره به انجام ۲۳ مورد گشت مشترک با ادارات مختلف شهرستان آستارا در مدت مذکور ، اظهار کرد: در این مدت ۵۱مورد گزارش و شکایات مردمی ثبت شده است.
وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی مراتب را با تلفن ۱۲۴ اداره صنعت ، معدن و تجارت و یا با شماره ۰۱۳۴۴۸۱۹۷۶۷ واحد بازرسی اتاق اصناف اطلاع دهند.
شهرستان آستارا با ۸۶ هزار نفر جمعیت در ۲۰۰ کیلومتری غرب رشت مرکز استان گیلان واقع شده و با حدود پنج هزار واحد تجاری که اغلب آنها در بازارچه ساحلی متمرکز شده است ، همه ساله پذیرای میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی است و یکی از ۲۰ شهر گردشگرپذیر کشور به شمار می رود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه