ارتفاع برف در لاهیجان به ۳۰ سانتی‌متر رسید

فرماندار لاهیجان گفت: ارتفاع برف در لاهیجان به ۳۰ سانتی متر می‌رسد و موجب کندی رفت و آمد خودروها و محورهای درون و برون شهری شهرستان شده است.

ارتفاع برف در لاهیجان به ۳۰ سانتی‌متر رسید

به گزارش ۸دی، کاظم کسرایی با بیان اینکه از چهار صبح چهارشنبه برف زمستانی شروع به باریدن کرد و در روستاها تقریباً بین ۱۵ تا ۲۰ سانتی‌متر و در شهر نیز هم حدود هشت الی ۱۰ سانتی‌متر برف بارید، اظهار داشت: بارش برف همچنان ادامه  دارد، اما اکیپ‌های راهداری در مسیرهای اصلی از بازکیاگوراب تا دیزبن و از آن طرف در مسیرهای دسترسی مثل شهر رودبنه و مسیرتا دریا و از دو مسیر دسترسی به سیاهکل مشغول کار و گشت زنی هستند و تمام راه‌های اصلی شهر باز است.

وی با بیان اینکه از نظر انرژی، آب، برق و راه تمامی پرسنل پای کار هستند، افزود: وضعیت مدارس هم با توجه به ادامه بارش برف تا نوبت اول متوسطه فعلا تعطیل است و اگر همچنان ادامه داشته باشد تمام مقاطع در سطح شهرستان تعطیل می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان نیز با بیان اینکه تمام راه‌های اصلی لاهیجان در حال حاضر باز است و اکیپ‌های راهداری در مناطق مختلف مستقر هستند، اظهار کرد: اکثر خودروها بدون زنجیرچرخ در حال تردد هستند که بیشتر وقت ما صرف کمک به این گونه خودروها می‌شود.

کاوه مجاوری رئیس اداره راه و شهرسازی لاهیجان گفت: اکیپ‌های راهداری از ساعات اولیه شب گذشته که بارش‌ها آغاز شده مشغول باز کردن مسیرهای اصلی لاهیجان هستند.

وی افزود: ارتفاع برف به۳۰ سانتی‌متر رسید و هم اکنون اکیپ‌های راهداری مشغول بازگشایی مسیرهای اصلی و فرعی هستند و فردا هم راه‌های روستایی را بازگشایی می‌کنیم.

مجاوری با بیان اینکه منظور از بازگشایی راه‌های روستایی، بازگشایی کامل است، تصریح کرد: چون ارتفاع برف به ۳۰ سانتی‌متر رسیده که همه با زنجیر چرخ می توانند عبور و مرور داشته باشند اما اولویت با راه‌های اصلی منتهی به شهر و خروج از شهر مثل لاهیجان به لنگرود،لاهیجان به آستانه و لاهیجان به سیاهکل است که فعلا در حال برف‌روبی هستیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه