افتتاح پایانه مسافری غرب رشت تا پایان بهمن

شهردار رشت از افتتاح پایانه مسافری غرب این شهر تا پایان بهمن ماه جاری خبر داد و گفت: افتتاح پایانه مذکور موجب می‌شود نقطه تبادلی مسافران در شهر رشت به صورت معقول باشد.

افتتاح پایانه مسافری غرب رشت تا پایان بهمن

به گزارش ۸دی، سید محمدعلی ثابت‌قدم در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی گیلان با اشاره به آماده‌باش ماشین‌آلات حوزه شهری برای مقابله با حوادث غیر مترقبه در این شهر اظهار کرد: ماشین‌آلات شهرداری رشت آماده ارائه خدمات به شهروندان است.

وی به راه‌اندازی بازارچه‌های محلی برای عرضه ارزاق عمومی به مردم اشاره کرد و افزود: توسعه بازارچه‌ها در سطح محله‌ها از برنامه‌های شهرداری رشت است.

*افتتاح نهمین بازارچه محلی رشت

شهردار رشت از افتتاح نهمین بازارچه محلی به‌زودی در این شهر خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی بازارچه‌های محلی از سفرهای بی‌دلیل شهروندان در ایام عادی و بحران جلوگیری می‌کند.

ثابت‌قدم در ادامه با بیان اینکه سه ایستگاه آتش‌نشانی از ابتدای سال جاری تاکنون در شهر رشت افتتاح شده است، تصریح کرد: ۱۵ روز آینده چهارمین ایستگاه آتش‌نشانی شهر رشت افتتاح می‌شود و تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی این شهر به ۱۲ ایستگاه می‌رسد.

وی استاندارد ایستگاه‌های آتش‌نشانی طبق شاخص‌های کشوری و جهانی را به ازای هر ۵۰ هزار نفر یک ایستگاه عنوان کرد و گفت: سال آینده تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی رشت به ۱۵ ایستگاه مطابق با شاخص‌های جهانی می‌رسد.

شهردار رشت با اشاره به اینکه هماهنگی لازم با مدیریت بحران استانداری گیلان برای خرید تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی انجام شده است، خاطرنشان کرد: خریداری تجهیزات ایستگاه‌های آتش‌نشانی از محل اعتبارات داخلی شهرداری رشت در حال انجام است و تعدادی ماشین‌آلات به ایستگاه‌ها اضافه می‌شود.

*خرید ۲۵ اتوبوس شهری رشت تا پایان امسال

ثابت‌قدم از ساماندهی حمل و نقل و ترافیکی شهر رشت با هماهنگی با پلیس راهور خبر داد و یادآور شد: تا پایان امسال تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس به ناوگان اتوبوسرانی شهر رشت اضافه می‌شود و تعداد اتوبوس‌های شهری تا سال آینده به ۱۴۰ دستگاه می‌رسد.

وی با بیان اینکه وجود پایانه‌های مسافری به عنوان نقطه تبادلی مسافران در شهر رشت حائز اهمیت است، اظهار کرد: شهر رشت به عنوان مرکز استان محسوب می‌شود و محل تردد مسافران از نقاط مختلف است.

*افتتاح پایانه مسافری غرب رشت تا پایان بهمن

شهردار رشت از افتتاح پایانه مسافری غرب این شهر تا پایان بهمن ماه جاری خبر داد و افزود: افتتاح پایانه مذکور موجب می‌شود نقطه تبادلی مسافران در شهر رشت به صورت معقول باشد.

ثابت‌قدم با بیان اینکه دو پایانه مسافری شهر رشت سال ۹۵ کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: سال آینده ساخت پایانه‌های مذکور در شهر رشت آغاز می‌شود و در این پایانه‌ها تدابیری برای استقرار رانندگان و مسافران در حوادث غیر مترقبه لحاظ شده است.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه