بازار تخریب ۸دی توسط عده ای معدود که از جای انبوه تغذیه می شوند، این روزها به شدت در حال داغ شدن است!+ سند

این رسانه زنجیری که بهتر است اسمش را به صدای فتنه گران تغییر دهد، از هیچ توهین به پایگاه خبری ۸ دی دریغ نکرده و این سایت را بی‌منطق، غیراصولی، فرصت‌طلب، متحجر، بی سواد و سخیف به همراه خربارها توهین دیگر نامیده است. (البته این توهین ها تاثیری در روند حرکت ۸ دی نداشته و نخواهد داشت)

بازار تخریب ۸دی توسط عده ای معدود که از جای انبوه تغذیه می شوند، این روزها به شدت در حال داغ شدن است!+ سند

سرویس سیاسی ۸دی؛

رشد قارچ گونه رسانه های زرد و بعضا زنجیری در استان با سرعت بسیار زیادی در حال انجام گرفتن است و به معنای واقعی جمله ریاست محترم  جمهور در حال تحقق پیدا کردن است”عده ای معدود که از یک جای معدود تغذیه می شودند” منتها با این تفاوت که این عده معدود ازجای انبوه تغذیه می گردند.

چندی پیش خبری در پایگاه خبری تحلیلی ۸دی با عنوان (آیا نظر امام جمعه آستانه مخالف نظر رهبر انقلاب است؟+ سند) منتشر شد که به انتقاد از سخنان حجت الاسلام ساجدی امام جمعه محترم شهرستان آستانه در خطبه های اخیر نماز جمعه و انتقاد از موضع ایشان در قبال حوادث فتنه ۸۸ پرداخت.

اما یک روز پس از انتشار این خبر یکی از رسانه های زرد و متصل به رسانه های زنجیری استان، کاسه داغ تر از آش شده و از سخنان حجت الاسلام ساجدی حمایت نموده است.

این رسانه زنجیری که بهتر است اسمش را به صدای فتنه گران تغییر دهد، از هیچ توهینی به پایگاه خبری هشت دی دریغ نکرده و این سایت را بی‌منطق، غیراصولی، فرصت‌طلب، متحجر، بی سواد و سخیف به همراه خروارها توهین دیگر نامیده است. (البته این توهین ها تاثیری در روند حرکت هشت دی نداشته و نخواهد داشت)

حال از توهین ها که بگذریم نکات قابل تاملی در این سایت که ادعای اصلاح طلبی هم از سر و روی آن میبارد دارد، وجود دارد که برای نمونه فقط به نظر ایشان درباره یوم الله ۸ و ۹دی و ایستادگی مردم مقابل فتنه گران،  بدون هیچ قضاوتی اشاره میکنیم:

 

“…به بهانه یک حرکت مردمی سازمان‌یافته توسط برخی ارگان‌ها از آن در تخیل خود به‌عنوان یک واقعه یادکرده و از سر عادت همیشگی‌شان، با مبالغه و چاپلوسی آن را به وقایع صدر اسلام و یاوران آن دوران ائمه نسبت دادند.”

 

در پایان از کلیه رسانه های مدعی اصلاح طلبی در استان تقاضا مندیم موضع خویش را در قبال این حرکت اعلام نموده، و به اطرافیانشان اهمیت ۹دی و لزوم بزرگداشت ایستادگی مردم علیه آشوبگران را یادآوری کنند و نظرشان را درباره این اقدام دوستانشان اعلام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سعید
احسنت
جناب خان در پاسخ به سعید
اسم سایت رو بنویس تا ما تکلیفش رو روشن کنیم
ناشناس
امام جمعه آستانه مواضع خودش رو سریعاً با بیانیه یا مصاحبه یا سخنرانی در نماز جمعه این هفته مشخص کنه تا دستاویز فتنه گران قرار نگیره.شفاف و صریح حرف بزنن
ناشناس
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار
در حاشیه