رئیس سازمان جهاد کشاورزی خبر داد:

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان گیلان از پرداخت حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته به ۷۸۰ نفر از محل خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون استان خبر داد و گفت: این اعتبار برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.

پرداخت ۹۰ میلیارد تومان اعتبار ویژه مکانیزاسیون کشاورزی

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «هشت‌دی» به نقل از روابط‌عمومی، صالح محمدی از پرداخت حدود ۹۰ میلیارد تومان اعتبار در سال گذشته به ۷۸۰ نفر از محل خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون استان خبر داد و گفت: این اعتبار برای خرید ابزارآلات کشاورزی شامل تیلر، نشاکار، کمباین، تراکتور، پمپ آب و دستگاه وجین هزینه شده است.

وی با اشاره به سهم ۱۴۶ میلیاردتومانی استان در بخش مکانیزاسیون کشاورزی در سال گذشته، اظهار کرد: علت عدم تخصیص تمام سهم در نظر گرفته شده به بهره‌برداران استان گیلان مشکل ایجاد شده در سامانه سمات بانک کشاورزی بوده است.

 رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: در سال جدید ضمن توجه به جاماندگان معرفی شده سال قبل پرداخت تسهیلات را ادامه می‌دهیم.

محمدی با بیان اینکه در سال جاری سهم استان در خط اعتباری ویژه مکانیزاسیون ۲۴۰ میلیارد تومان است، خاطرنشان کرد: به‌مثابه سال‌های گذشته پس از هماهنگی با مدیریت شعب بانک کشاورزی توزیع شهرستانی و سهم شهرستان این اعتبار در اختیار مدیران جهاد کشاورزی قرار خواهد گرفت تا نسبت به معرفی متقاضیان واجد شرایط به سیستم بانکی اقدام کنند.

 انتهای خبر/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه