آیا نظر امام جمعه آستانه مخالف نظر رهبر انقلاب است؟+ سند

ظهر دیروز امام جمعه آستانه در سخنانی عجیب به جای پرداختن به موضوعات کلان کشوری با توجه به اینکه تنها ۲ روز از یوم الله ۹دی می گذشت اقدام به سخنرانی حول محور یک سخنرانی در مسجد جامع این شهر کرد

آیا نظر امام جمعه آستانه مخالف نظر رهبر انقلاب است؟+ سند

به گزارش ۸دی، ظهر دیروز امام جمعه آستانه در سخنانی عجیب به جای پرداختن به موضوعات کلان کشوری با توجه به اینکه تنها ۲ روز از یوم الله ۹دی می گذشت اقدام به سخنرانی حول محور یک سخنرانی در مسجد جامع این شهر کرد و به سخنران مراسم انتقادات شدید اللحنی را وارد نمود و موجبات تعجب نمازگزاران فراهم کرد.

امام جمعه آستانه در حالی سخنان امام جمعه موقت رشت حجت الاسلام عبدالله زاده پاشاکی را نقد می کرد که او سخنی جز لزوم برخورد با فتنه گران در راستای حفظ انقلاب و امنیت ایران بیان نداشته بود و این ابراز ناراحتی از سوی ایشان بسیار برای مردم شگفت انگیز بود.

ساجدی امام جمعه حال حاضر آستانه در حالی از لزوم وجود آستانه تحمل و دامن نزدن به اختلافات صحبت می کرد که خود با لحنی تند سخنان امام جمعه موقت رشت و هم لباس و همکار خود را مورد حمله قرار داد.

حجت الاسلام ساجدی ، امام جمعه رشت را متهم به توهین نسبت به شهدا کرد و توضیح ایشان در خصوص علت عدم بیان اسامی این شهدا را عذر بدتر از گناه خواند، در حالی که شنیده ها حاکی از این است ایشان در سخنرانی خود در مراسم ۹دی در مسجد جامع از اهداف این شهیدان سخن گفته و به عقیده ی مخاطبین شنونده به جای اینکه مانند سایرین تنها از عکس آنها یاد کند ، دلایل و انگیزه و مقصد آنان را تشریح کرد.

لازم به ذکر است ساجدی هم نوا با حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی از شورای رهبری سخن گفت و لزوم وجود آن را نیز رد نکرد.

امام جمعه آستانه در حالی به سخنرانی انقلابی حجت الاسلام عبدالله زاده در خصوص فتنه ۸۸ ایراد گرفت که خود تاکنون در سابقه اش اعلام موضع شفاف و روشنگری در خصوص فتنه ۸۸ یافت نشده، در حالی که ایشان نماینده رهبری در شهرستان آستانه هستند و طبعا می دانند حضرت آیت الله خامنه ای فتنه را از خطوط قرمز نظام دانسته و لزوم برائت از اصحاب فتنه را بارها تاکید کرده اند.

گفتنی است مردم از این سخنرانی شگفت زده شده و منتظر توضیح امام جمعه در خصوص وجود یا عدم وجود مخالفت امام جمعه آستانه با نظرات رهبری در خصوص فتنه هستند.

شنیده ها حاکی از این است عده ای از نیروهای ارزشی از این سخنان امام جمعه آستانه دلگیر شده و انتظار دارند ایشان بسیار شفاف توضیح دهند که آیا مخالف نظرات رهبری هستند یا خیر و اگر مخالف رهبری اند چرا؟

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
دیگه برای هفته های بعد راش ندن بیاد صحبت کنه تا بفهمه اونجا جایگاه چه صحبت هایی هست
شایان
زنده باد حضرت آیت الله دکتر ساجدی محبوب مردم آستانه اشرفیه
غلام در پاسخ به شایان
آیت الله؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ [...]
شایان در پاسخ به غلام
خجالت بکشین اگر دین ندارین لااقل آزاده باشین
ناشناس در پاسخ به شایان
مردم ولایتمدار و شریف آستانه نسبت به این اظهارات نباید ساکت بشینن
حسین در پاسخ به شایان
خجالت رو کسانی باید بکشند که آقا را تنها گذاشتند در کوران فتنه...
دانشجو در پاسخ به شایان
با عناوینی مثله آیت الله و ... به آقای ساجدی دنبال بزرگنمایی ایشون هستید. چشم خودتون رو بر روی حقیقت باز کنید. موضع آقای ساجدی مقابل فتنه مشخص نیست و با مطالبی نظیر شورای رهبری که امام خمینی ره و حضرت آقا باهاش مخالف هستند دنبال چه چیزی هست مشخص نیست!!!
یوسف در پاسخ به شایان
این ذوق زدگی و اعدای القاب و عناوین آدم رو یاد راس فتنه می اندازه لابد ایشان همجنس همان آقایان هستند که علامه تراشی می کنند.حقیقت امر این است که اقای حجت الاسلام ساجدی در حد یک فرد باسواد سخنگوی یک حزب سیاسی خوب هستند نه امام جمعه یک شهرستان .
قاسمی در پاسخ به شایان
این آیت اللله رو خوب اومدی حتما برای شورای رهبری جا ش رزروشد
ناشناس
سلام. شورای رهبری مگه چیه که اینقدر شلوغش می کنید؟
ناشناس در پاسخ به
شورای رهبری یعنی تقسیم قدرت... یعنی هرج و مرج ... الان یک رهبر داریم هر کی واسه خودش به هر طریقی مخالفت میکنه با حرف هاش وای به حال اینکه بشن چند نفر. در ضمن این آقایان که از شورای رهبری حرف می زنند سودای قدرت در سر دارند
moji
آقا خجالت بکشید شخصیت فوق العاده اندیشمندی هستند حجت السلام ساجدی بنده در هر دو مراسم بودم سخنران مراسم شهدا حتی نام شهیدان رو نمیدانست هیچ اشاره ای هم به ایشان نداشت.
moji
واقعا این چه حرف مسخره ای هست که میگید ایا ایشان مخالف نظر رهبری هستند . اگر هستند چرا؟! شما عدالت در گفتار ندارید . خبر پراکنی پوچ میکنید . حجت السلام ساجدی از امثال خیلی از آقایان ولایت مدارتر منتها ایشان با شعور و فهم سیاسی مطلب بیان میکنن نه نه مثل آقایان در جهت تفرقه و دلسرد کردن مردم .
گمنام در پاسخ به moji
از کی تا حالا ار فتنه حرف زدن و شفاف سازی کردن جنایات اصحاب فتنه یعنی ایجاد تفرقه و دلسردی؟ كَلِمَةُ حَقٍّ اُريدَ بِها باطِلٌ. مواظب باش برادر تو دام نیفتی.
رضا در پاسخ به گمنام
شما امام جمعه نمیخواین که بیاد شما رو هدایت کنه شما امام جمعه میخواید تا بیاد حرفای دلخواهتونو بزنه واقعا حیف دکتر ساجدی!
راه شهدا
راه شهدا مهمه نه نامشون، سخنران مراسم از راهشون گفت که حفظ انقلابه به قول یکی آب رو بریز اون جایی که ...
ناشناس
ایشان باید در نمازجمعه این هفته شفاف درخصوص این حرفهایی که زده صحبت کند تا برای همه مشخص شود منظورش چیست
علی
ایشون از شما دستور نمیگیرن
ناشناس
پس معلومه از شماها خط میگیرن!!!
علی
اگه این حرفتون از روی عصبانیت بود که هیچ اما اگه نبود امیدوارم خجالت بکشید از اینکه به ایشون تهمت بزرگی زدید
در حاشیه